Dat is wel een unicum. De eerste keer dat ik iets doe voor school in een vakantiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef isogram het volgende:
Klacht: TS gaat in de vakantie naar school
Volgens mij stoppen er zelfs intercity's in Deventerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt in Deventer een spoor ???
OMFG. Straks ga je me ook nog vertellen dat gaten als Urk, Zevenhuizen en Sexbierum een station hebben....
Station Zevenhuizen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Straks ga je me ook nog vertellen dat gaten als Urk, Zevenhuizen en Sexbierum een station hebben....
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Station Zevenhuizen:
http://www.hetutrechtsarc(...)ten/1910-1920/164845
Zeg dat maar in Deventer dan zul je zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef error_404 het volgende:
Deventer is natuurlijk al een klacht en sich.
euhh.... huh..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef RaszB het volgende:
[..]
Zeg dat maar in Deventer dan zul je zien.
De internationale trein naar Berlijn stopt zelfs in Deventer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij stoppen er zelfs intercity's in Deventer!!!!
dohhh... dat weet toch elke sukkel... op die wereldvreemde randstadters hierboven na dan...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De internationale trein naar Berlijn stopt zelfs in Deventer.
Eh, Deventer heeft het dubbele aantal inwoners van Roermondquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
En station Sexbierum.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
OK OK OK, je hebt me tukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Eh, Deventer heeft het dubbele aantal inwoners van Roermond. Of is het gewoon jaloezie van je?
Roermond is met het nieuwe winkelaanbod best OK geworden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah Deventer is verder wel een baggerstad. Ik weet niet hoe Roermond is, maar ik kan me niet voorstellen dat het slechter is dan Deventer.
Nou ik woon er ook en ik vind het echt een kut stadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef RaszB het volgende:
[..]
Zeg dat maar in Deventer dan zul je zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |