Er is iets mis met je als je dat kotst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef Onnoman het volgende:
Gatverdamme! een bordje KOTS
mooi huisje trowuens
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er is iets mis met je als je dat kotst.
Wie ben je trouwens?
op Fok niet, wel in het Eindhoven topic!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wie ik ben? is dat relevant op fok?
ik ben een toeristquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
op Fok niet, wel in het Eindhoven topic!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
op Fok niet, wel in het Eindhoven topic!
quote:
Dat doe ik ook elke dag... morgen gaan lijnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens taart op, morgen alweer beginnen met lijnen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Levitation het volgende:
Foto doet het niet...
surequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens taart op, morgen alweer beginnen met lijnen.
Bij mij staat er dit:quote:
quote:Account inactive
sonnetje1962's account has been inactive for 90 days.
Visit photobucket.com
Want? Fok is een nóg slechtere nieuwsvoorziening dan het ED?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef febster het volgende:
Ik ga Fok! ook mijden als ik bij het ED zit denk ik
Try again.quote:
Eh, eerder andersom. er bestaat geen slechtere krant dan het EDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Want? Fok is een nóg slechtere nieuwsvoorziening dan het ED?
Telegraaf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eh, eerder andersom. er bestaat geen slechtere krant dan het ED
die vind ik beter, bovendien is het krant en roddelblad in een. Das handig.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eh, eerder andersom. er bestaat geen slechtere krant dan het ED
Het ED heeft een eigen mening en zal dus die jou opdringen door eenzijdige journalistiek.quote:
Jij leest het zondagsnieuws?quote:
Wij leggen die altijd op de bodem van de kattenbakquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Jij leest het zondagsnieuws?
die mag hier niet eens op de plee liggen
Ik zeg niet dat ik het lees. Ik zeg enkel dat 't duidelijk waardelozer is dan het ED.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Jij leest het zondagsnieuws?
die mag hier niet eens op de plee liggen
Wij heffen hier toeristenbelasting. Verplicht minimaal 10 x per dag inhoudelijk onzinnig mee posten, anders wegblijvenquote:
Als je genoeg te doen hebt is dat idd een nobel streven. Hier is helaas niet genoeg te doen om me 40 uur per week bezig te houden, dus Fok is dan een welkome afwisselingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef febster het volgende:
Ik ga Fok! ook mijden als ik bij het ED zit denk ik
WAZAAAAAAAAAPquote:
HEY MEISJE, KOM JE HIER VAKER *WINK*quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
HEY MEISJE, KOM JE HIER VAKER *WINK*
wie?quote:
Ik wil geen shoarma.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:11 schreef FUFR het volgende:
ik wil een bounty!
fris witte kokos in volle melkchocolade!
ik nu ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:11 schreef FUFR het volgende:
ik wil een bounty!
fris witte kokos in volle melkchocolade!
http://www.plusmodels.com/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je brengt me op slechte ideeën. Hoe kan ik ooit model worden als jij me blijft herinneren aan bounties? Ik klaag je aan wegens inkomstenderving!
Daar is geen brood in te verdienen. Ik wil meedoen aan Hollands next topmodel!quote:
Daar ben je veel te sympathiek voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar is geen brood in te verdienen. Ik wil meedoen aan Hollands next topmodel!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ben je veel te sympathiek voor
triestheid dat programmaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ben je veel te sympathiek voor
Ja, ze heeft wel een figuur iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
triestheid dat programma
http://www.geenstijl.nl/m(...)praat_meisjes_a.html
[ afbeelding ]
Dit meisje is te dik volgens Daphne Deckers![]()
dikke lippen (al is het nogal geaccentueerd door de lippenstift etc)quote:
ik zie er niets vreemds aan...gewoon vrouwelijke heupen toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen snappen het niet. Ze is niet te dik.
Ze is alleen wel te vol voor de kleding die voor catwalks wordt ontworpen. En dan alleen op de kont en heupen.
Ik vind ze eigenlijk wel wat karig voor gewone vrouwelijke heupenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie er niets vreemds aan...gewoon vrouwelijke heupen toch?
dan moet ze maar lingeriemodel worden anders
ik zal er eens op letten als je over die pooltafel buigtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk wel wat karig voor gewone vrouwelijke heupen
psies. Die kleding is maat 30, zonder vormen. Gewoon recht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen snappen het niet. Ze is niet te dik. Dat is ook niet gezegd.
Ze is alleen wel te vol voor de kleding die voor catwalks wordt ontworpen. En dan alleen op de kont en heupen.
Het is ook niet vreemd, aapquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie er niets vreemds aan...gewoon vrouwelijke heupen toch?
dan moet ze maar lingeriemodel worden anders
in mijn wereld is dat meisje duis niet te dik maar die kleding gewoon te klein....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook niet vreemd, aap
Alleen maken ze catwalk kleding op een heupomtrek van 85 cm
(ongeveer mijn beenomtrek)
Omdat de ontwerpers dat lelijk vinden en weigeren "tenten" te ontwerpen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in mijn wereld is dat meisje duis niet te dik maar die kleding gewoon te klein....
waarom maken ze dat niet groter?
dus maken ze de kleding zo klein dat er alleen lelijke modellen inpassen...jajaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat de ontwerpers dat lelijk vinden en weigeren "tenten" te ontwerpen.
Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in mijn wereld is dat meisje duis niet te dik maar die kleding gewoon te klein....
waarom maken ze dat niet groter?
Ik heb 'm opgestuurd 2 weken terug, nog niets van gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:12 schreef Inu het volgende:
Shit, volgens mij kom ik over de inkomenseis van de IB-groep heen... Dan moet ik dalijk een paar maanden OV-lening terug gaan betalen... Kan ik dat verhalen bij de KB? Het gaat in principe om mijn reiskosten namelijk
Hoe is het bij jou eigenlijk nog afgelopen SQ met die NS-kaart?
Mooiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgestuurd 2 weken terug, nog niets van gehoord eigenlijk.
Volgens mij is het redelijk normaal dat je na je studie gaat werken en tellen ze het salaris van de rest van het jaar, na je uitschrijven, niet mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Mooi
Ik hoop stiekem een beetje dat ik niet gecontroleerd word bij de IB, maar dat zal wel niet... Mijn verzamelinkomen mag niet hoger liggen dan 13.000 euro, maar ik heb de eerste 6 maanden 1900 bruto per maand verdiend en de 3 volgende de WW-uitkering daarop gehad... Daarna stond ik niet meer ingeschreven bij de IB, maar als dat ook meetelt op je verzamelinkomen dan heb ik zeker teveel verdiend...
rekenen ze in schooljaren of kalenderjaren bij de IB?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb tijdens mn studie gewerktBen vorig jaar september aangenomen en dit jaar augustus pas afgestudeerd...
Kalenderjaren voor zover ik begrijp. Als ze in schooljaren rekenen is het nog onvoordeliger voor mij, dus dat zou helemaal fout zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rekenen ze in schooljaren of kalenderjaren bij de IB?
Dat zit je toch wel goed nu?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Kalenderjaren voor zover ik begrijp. Als ze in schooljaren rekenen is het nog onvoordeliger voor mij, dus dat zou helemaal fout zijn...
Zo was het vroegerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Kalenderjaren voor zover ik begrijp. Als ze in schooljaren rekenen is het nog onvoordeliger voor mij, dus dat zou helemaal fout zijn...
Is mijn WW een 'Uitkering op grond van de Wet werk en bijstand'? Dan tellen namelijk de laatste 3 maanden WW niet mee en heb ik maar 11.400 euro verdiend in mijn ingeschreven periodequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zit je toch wel goed nu?
anders gewoon ff je salaristrookjes van afgelopen jaar optellen + okt/nov/dec
edit:
Nee...gewoon t/m augustus moet voldoende zijn, je hebt nu geen stufi meer toch?
Dit staat er op hun site: Stel dat je in een kalenderjaar boven de bijverdiengrens komt en je zet je studiefinanciering niet op tijd stop. Wat gebeurt er dan na controle?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo was het vroegerin ieder geval niet.
Oh wacht, stel al telt het wel mee, dan kom ik misschien net tegen de 13.000 aan, omdat september niet meer meetelt, omdat ik toen niet meer ingeschreven stond bij de IBquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Is mijn WW een 'Uitkering op grond van de Wet werk en bijstand'? Dan tellen namelijk de laatste 3 maanden WW niet mee en heb ik maar 11.400 euro verdiend in mijn ingeschreven periode
Voor 2008 zit ik sowieso goed, want toen ben ik er echt onder gebleven...
De plaatjes hier. Wil ik geen gezeik mee krijgen op mijn stagequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Want? Fok is een nóg slechtere nieuwsvoorziening dan het ED?
Volgens mij mag je dit jaar in de eerste 8 maanden 8/12 van die 13.000 verdienen en tellen de maanden sept-december niet mee. Toen was je immers al uitgeschreven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh wacht, stel al telt het wel mee, dan kom ik misschien net tegen de 13.000 aan, omdat september niet meer meetelt, omdat ik toen niet meer ingeschreven stond bij de IB
Cameltoe?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dikke lippen (al is het nogal geaccentueerd door de lippenstift etc)
Gratis af te halenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:47 schreef r8ality het volgende:
Heeft er iemand nog een salontafel over?
Ook al zitten kijken, maar zo'n lellek ding mot ik niet. De glazen die we nu hebben ook niet.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook al zitten kijken, maar zo'n lellek ding mot ik niet. De glazen die we nu hebben ook niet.
paar kratjes leegzuipen, omdraaien en neerzettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook al zitten kijken, maar zo'n lellek ding mot ik niet. De glazen die we nu hebben ook niet.
Nog meer leegzuipen en dan een kathedraal bouwenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paar kratjes leegzuipen, omdraaien en neerzetten
Die kleine LACK tafeltjes kosten maar 5 euro. Gewoon 2 neerzetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef r8ality het volgende:
Ohw, LACK salontafel kost nieuw 16,95.
*zapt naar NL3, ff kijken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef ArTiC het volgende:
al die Dirk Scheringa spandoeken bij AZ!
achter het Arsenal doel: Dirk, ook zonder geld onze heldquote:
Geen wonder dat die spelers er geen bal in krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
achter het Arsenal doel: Dirk, ook zonder geld onze held
Arsenal wel nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen wonder dat die spelers er geen bal in krijgen.
ik heb er nog eentje, een houten met 2 glasplaten erin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:47 schreef r8ality het volgende:
Heeft er iemand nog een salontafel over?
Waalre?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:23 schreef Levitation het volgende:
Moggel.
Mijn bed, mijn bed... waar ben je?
De zonsopkomst was net trouwens echt prachtig mooi.![]()
Ja... daar heb ik 'm wel voor het laatst gezien.quote:
Ik vond hem een beetje plotseling en kort....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:23 schreef Levitation het volgende:
De zonsopkomst was net trouwens echt prachtig mooi.![]()
Reaaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje plotseling en kort....
geflitst op de A2 bij Vught
ach..reed maar 140 dus het zal wel onder de 10km/u te hard blijvenquote:
Ik denk 11km/u te hard.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach..reed maar 140 dus het zal wel onder de 10km/u te hard blijven
weer niet naar de hoeren deze weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk 11km/u te hard.48 euro dus.
ik heb een voordeelkaart, dan krijg je 4% kortingquote:
hoeveel te hard?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren mijn aller eerste bon binnen gekregen.
Ze hebben me op de Karel de Grotelaan geflitst.Meteen 42 euro.
Welke datum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren mijn aller eerste bon binnen gekregen.
Ze hebben me op de Karel de Grotelaan geflitst.Meteen 42 euro.
Geen idee, ben ik weer vergeten.quote:
8 oktober.quote:
Whehe op dat moment stond ik vast op de Zeelsterstraat rond een uur of 5.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik weer vergeten.![]()
[..]
8 oktober.
En het is heul mijn schuld niet. Ik wilde daar helemaal niet rijden.Maar het stond helemaal vast op de Noord Brabantlaan omdat een of andere flippo een fietser had geschept en was doorgereden. Ik ga een claim indienen.
9quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik weer vergeten.![]()
Ik heb er een half uur over gedaan die dag om op de Noord Brabantlaan te komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Whehe op dat moment stond ik vast op de Zeelsterstraat rond een uur of 4.
dus in de 6x dat je auto gereden hebt ben je je 1x geflitst en heb je 1x een paaltje omver geduwd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Moggel snelheidsduivels!
Ik heb 1 keer een bon gehad (van de 6 keer dat ik auto heb gereden). Bij Meppel, daar rijden helemaal geen auto's want er wonen ook geen mensen, dus dan heb je het niet door.
We hadden er 1 op de heenweg en 1 op de terugweg. Eentje van bb en eentje van mij
Is geen beste score!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus in de 6x dat je auto gereden hebt ben je je 1x geflitst en heb je 1x een paaltje omver geduwd?
Ik tot gisteren ook niet. Heb 9 jaar en 3 dagen zonder (geregistreerde) overtredingen gereden. Had gehoopt de 10 jaar te halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:27 schreef Inu het volgende:
De zonsopgang was idd erg mooi vanochtendIk kijk uit op de opkomende zon 's ochtends, prachtig rode lucht
Ik heb nog nooit een bon gehad*afklopt
Heeft Floris de salontafel meegenomen?
Ook de KdGlaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, de zonsopgang was echt heel mooi.
Ik heb 2 keer een bekeuring gehad. 1x voor 29 km te hard rijden over de Karel de Grotelaan en 1x voor het niet dragen van de gordel (terwijl ik dat wel altijd doe)!
Zo, zijn gullie weer op de hoogte.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus in de 6x dat je auto gereden hebt ben je je 1x geflitst en heb je 1x een paaltje omver geduwd?
crimineelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, de zonsopgang was echt heel mooi.
Ik heb 2 keer een bekeuring gehad. 1x voor 29 km te hard rijden over de Karel de Grotelaan en 1x voor het niet dragen van de gordel (terwijl ik dat wel altijd doe)!
Zo, zijn gullie weer op de hoogte.
gij schavuit..te hard rijden, en zonder gordelquote:
Naja, en dat moet ik dan op Fok! lezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Er komt hier waarschijnlijk binnenkort een vacature vrij.
Van mijn functie.
Ik ga volgend jaar misschien/waarschijnlijk/hopelijk projectleider-achtige dingen doen.
Als in, mijn manager gaat het voorleggen in het MT-overleg.
idd...gebruik toch die pm functiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, en dat moet ik dan op Fok! lezen!
Goed bezig, ik ben trots op je![]()
oe! dan kun je je baard weer laten staan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Er komt hier waarschijnlijk binnenkort een vacature vrij.
Van mijn functie.
Ik ga volgend jaar misschien/waarschijnlijk/hopelijk projectleider-achtige dingen doen.
Als in, mijn manager gaat het voorleggen in het MT-overleg.
je zit ook meer hier dan thuisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, en dat moet ik dan op Fok! lezen!
Goed bezig, ik ben trots op je![]()
* mompelt iets van een gegeven paard en zn bekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef r8ality het volgende:
Nee, zoals al eerder gezegd, geen glas. Koop wel drie Lackjes.
zoek je het hogerop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, thuis zit ik niet, thuis sta ik op de ladder
Jeugdsentimentquote:
joh!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we zijn aan het verbouwen as you might remember
haai moppie! alles flex?quote:
ja, en toch tijdloosquote:
ja hoor, heb net een heel leuk gesprek met een incasso-debiteur gehad,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja hoor alles flex, bij jou ook?
Kijk volgende week weer voor een nieuwe aflevering van: FUFR de incasso-man!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hoor, heb net een heel leuk gesprek met een incasso-debiteur gehad,
hij: blablabla en mijn bedrijf dit en dat.
Ik: maar je hebt een eenmanszaak dus de dagvaarding komt bij jou persoonlijk aan.
Hij:![]()
Ik:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:04 schreef Inu het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er wordt over me gebabbeld in de hogere kringen op een goede manier.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:04 schreef Inu het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"heb je die nieuwe van beneden gezien?"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:04 schreef Inu het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooi concept!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijk volgende week weer voor een nieuwe aflevering van: FUFR de incasso-man!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Zei mn baasze wil me graag houden na dit contract, dus heeft ze met haar baas gepraat
goed nieuws!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Zei mn baasze wil me graag houden na dit contract, dus heeft ze met haar baas gepraat
Heerijk lijkt me dat... (om te vertellen dan hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hoor, heb net een heel leuk gesprek met een incasso-debiteur gehad,
hij: blablabla en mijn bedrijf dit en dat.
Ik: maar je hebt een eenmanszaak dus de dagvaarding komt bij jou persoonlijk aan.
Hij:![]()
Ik:
"heb je die nieuwe gezien op de helpdesk?"quote:
Precies! Daar gaan we voor.quote:
ik moest idd een beetje lachen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heerijk lijkt me dat... (om te vertellen dan he)
Nou ja, het is nog zo onzeker allemaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, da's ook een manier om het te omschrijven![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
"heb je die nieuwe gezien op de helpdesk?"
"Die met die grote eh.. krullen?"
"jah"
"die doet aan tegeltjes plekken"
""
1. ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
"heb je die nieuwe gezien op de helpdesk?"
"Die met die grote eh.. krullen?"
"jah"
"die doet aan tegeltjes plekken"
""
Kun je vloeren schuren en muren stucen? Of tegelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. ik ben niet nieuw
2. ik zit niet op de helpdesk
3. ik ben ook inzetbaar voor witselen (of andere kleuren, prijs op aanvraag), glas-in-loodselen, timmeren, schuren, lakken, schroeven en boren
Stuccen niet, maar de rest is bespreekbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je vloeren schuren en muren stucen? Of tegelen?
witten, maar andere kleuren zijn op aanvraag?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. ik ben niet nieuw
2. ik zit niet op de helpdesk
3. ik ben ook inzetbaar voor witselen (of andere kleuren, prijs op aanvraag), glas-in-loodselen, timmeren, schuren, lakken, schroeven en boren
ga er ff op inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
witten, maar andere kleuren zijn op aanvraag?
ja, dat dacht ik ook jaquote:
moggequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Juup© het volgende:
Ochtend.
ja maar...zonder Annekequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laatste live DVD van hun is overigens wel goed
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik bedoel dus de DVD met Anneke
The Gathering - A Noise Severe DVD
Die andere heb ik ook:
The Gathering - A Sound Relief DVD
The Gathering - In Motion
En de eerste 2 dvd's heb ik zowaar gekocht![]()
al een goedkope accu gevonden?quote:
Waarvoor?quote:
op gebruiknet staat alleen de CDquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik bedoel dus de DVD met Anneke
The Gathering - A Noise Severe DVD
Die andere heb ik ook:
The Gathering - A Sound Relief DVD
The Gathering - In Motion
En de eerste 2 dvd's heb ik zowaar gekocht![]()
quote:
Pa heeft onlangs een Saab 99 gekocht (ik teruggereden uit Zweden) en een 900 staat op de planningquote:
geilquote:
Ik heb nog vanalles over voor een 900 8v turbo!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pa heeft onlangs een Saab 99 gekocht (ik teruggereden uit Zweden) en een 900 staat op de planning.
De 900 is geen turboquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog vanalles over voor een 900 8v turbo!
Maar dat kan ie dan wel wordenquote:
Saabs zijn voor de handel. Volvo is hobbyquote:
Heb je zoveel cijfertjes dat het kan duizelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:23 schreef Inu het volgende:
Aargh, ik ben niet gemaakt om financiën uit te vogelende cijfertjes duizelen me gewoon
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je zoveel cijfertjes dat het kan duizelen?Rijke jonge dame!
Wat is er precies mis?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
graah, ik zit gewoon te hyperventileren van frustratie. Dit uitzichtloze gekonkel komt me echt de strot uit.
bah
[/KLB]
gewoon, werk. ik vraag me wel eens af waarom ik me eigenlijk scheel werk, ik kom er toch geen steek verder mee. Ben bang dat ik mijn carrièreperspectief voorgoed heb verkloot door missers uit het verleden. En dat baart me veel zorgenquote:
Je hebt dit baantje nu toch ook omdat je het zo goed had gedaan de vorige keer? Dan moet je toch iets goeds doen... Als je dat nu gewoon volhoudt, dan komt er vast weer wat leuks op je padquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, werk. ik vraag me wel eens af waarom ik me eigenlijk scheel werk, ik kom er toch geen steek verder mee. Ben bang dat ik mijn carrièreperspectief voorgoed heb verkloot door missers uit het verleden. En dat baart me veel zorgen
De markt is gewoon klote op het moment. Als jij zoveel mogelijk aan het werk blijft in deze periode ben je al erg goed bezig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, werk. ik vraag me wel eens af waarom ik me eigenlijk scheel werk, ik kom er toch geen steek verder mee. Ben bang dat ik mijn carrièreperspectief voorgoed heb verkloot door missers uit het verleden. En dat baart me veel zorgen
wat Levi en Inu zeggen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
De markt is gewoon klote op het moment. Als jij zoveel mogelijk aan het werk blijft in deze periode ben je al erg goed bezig.
En verder, wat Inu zegt!
Wat FUFR zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat Levi en Inu zeggen!
Wil je er anders over praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
zeg het voort!quote:
Maar ik begrijp you punt, maar you is nog zo fukking jong dat je je daar nu geenszins druk over moet maken. ik heb ook wel eens kutwerk gehad (of wat dacht jij dan dat een kraamverzorger deed?) en ben er altijd overheen gekomen.quote:
geil! die wil ik ook al past ie not in da houzequote:
Wat zij zeggen!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar ik begrijp you punt, maar you is nog zo fukking jong dat je je daar nu geenszins druk over moet maken. ik heb ook wel eens kutwerk gehad (of wat dacht jij dan dat een kraamverzorger deed?) en ben er altijd overheen gekomen.
Ookal werk you nu onder you nivea, haal voldoening uit you werk. Wees de beste, wees pro-actief, wees tevree!
TJAKKA!
o ja, maar daar wordt ze zacht van!quote:
your skin! your skin!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al zacht en zompig
Maar wel lekker zacht!quote:
héél geinig, maar waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze wel geinig:
[ afbeelding ]
ow horrible!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze wel geinig:
[ afbeelding ]
karpet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
héél geinig, maar waar kijk ik naar?
Ik heb ook nooit gezegd dat 'ie bij mij op de grond komt te liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow horrible!
Maar dat wij van interieursmaak verschillen wist ik al
Klopt. Daarom wil ik geen katten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Een wit karpet is sowieso niet handig met 3 katten in de grijs/zwart kleurenrange...
IKEA textielquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat 'ie bij mij op de grond komt te liggen.
't kan nog veel erger:
[ afbeelding ]
Meeste is idd gruwelijk, veel te "blij".quote:
Ik wil 'm vooral voor geluidsdemping en warme pootjes en knussige uitstralingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef Levitation het volgende:
Maar ik denk dat er bij ons helemaal geen karpet komt... vind ik op een houten vloer niet echt nodig.
LACK tafeltjes, vergieten en kaarsenpotjes ftwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meeste is idd gruwelijk, veel te "blij".![]()
Vind vooral de "rommeltjes" bij Ikea leuk. De rest is niet echt geweldig.
Daar heb ik een dekbedovertrek van met een rode ondergrond en witte druppelsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze wel geinig:
[ afbeelding ]
Mn oude kamer inclusief Ikea stoel, kast, bed, dekbedovertrek, kapstok, nachtkastje en tapijtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb ik een dekbedovertrek van met een rode ondergrond en witte druppels
En een redelijk druk gekleurd karpet ookZal eens een foto zoeken
jup, die hebben wij ook, andere kleur maar zoiets.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat zelf meer aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
is dit voor blinden? we zien het toch staan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn oude kamer inclusief Ikea stoel, kast, bed, dekbedovertrek, kapstok, nachtkastje en tapijt
Oh ja, 2 LACK tafeltjes heb ik ook nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben twee BILLY's, 2 DOCENTen, een tafel/bureau, een spijlenbed, een LACK kastje, 4 PAX kasten, 4 LACK planken, 2 wasmanden, een draaifauteuil en nog wat random gebruiksvoorwerpen van IKEA
Nee, is voor jou, zodat je je eraan kon ergerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
is dit voor blinden? we zien het toch staan?
In mijn huurhut was ook praktisch alles van IKEA. Behalve 2 eetkamerstoelen eigenlijk alles, nu ik er over nadenk. Zelfs de gordijnsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh ja, 2 LACK tafeltjes heb ik ook nogEn een eettafel, en een lamp en een plant inclusief pot en mijn halve keukeninhoud
Volgens mij is alleen mijn secretaire niet van de Ikea als ik er zo over nadenkOh, en mijn bank, maar die kwam gratis van Marktplaats, anders had ik die ook nog wel van de Ikea gehad
Ja, bij mij dus ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In mijn huurhut was ook praktisch alles van IKEA. Behalve 2 eetkamerstoelen eigenlijk alles, nu ik er over nadenk. Zelfs de gordijns
uit elkaar is geen probleem. Weer terug IN elkaar, daar rust de uitdagingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, bij mij dus ookIk verhuis ook te vaak, dan moet het weer goed uit elkaar kunnen
En nu woon ik naast de Ikea, dus als ik iets nodig heb ga ik eerst daar kijken
Daar heb ik mensen voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uit elkaar is geen probleem. Weer terug IN elkaar, daar rust de uitdaging
mevrouw komt uit Stiphout hequote:
Bij mijn verhuizingen kwam het er altijd op neer dat er twee clubjes helpers waren, de mensen in het nieuwe huis en degene in het oude huis. En ik reed meestal mee op en neer om spullen te halen en elke keer als ik dan weer in het nieuwe huis aankwam zat er weer iets in elkaarquote:
quote:
quote:Bestellen
U kunt nog niet bestellen. Indonesia hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 27,00.
ah, de tegenactie van Thuisbezorgd.quote:
wat liefquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, is voor jou, zodat je je eraan kon ergeren
Ik denk dat mensen last hebben van de klok die teruggezet wordt. Sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor en hebben meteen last van een mini-jetlag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:40 schreef -moppie- het volgende:
Hoorde vanochtend op het nieuws dat bij het ingaan van de wintertijd mensen niet goed kunnen slapen.
Dat is toch raar..... ik kan juist te lekker slapen wanneer het vroeg donker en heel koud is.
Probleem is dat ik er niet uit kan komen.
Rare mensen heb je toch.
Mini-jetlag heb ik elke ochtendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen last hebben van de klok die teruggezet wordt. Sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor en hebben meteen last van een mini-jetlag.
Ik heb gewoon een chronisch slaapgebrek.quote:
Huilies, dat zijn het!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen last hebben van de klok die teruggezet wordt. Sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor en hebben meteen last van een mini-jetlag.
Slapen is dan helemaal heerlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar in de wintertijd heb ik ook meer moeite met wakker zijn dan met slapen
Slapenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Slapen is dan helemaal heerlijk.
Lekker warm, lekker zacht en dan met goed gezelschap naast je![]()
![]()
![]()
ah, de poezels lagen naast je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Slapen is dan helemaal heerlijk.
Lekker warm, lekker zacht en dan met goed gezelschap naast je![]()
![]()
![]()
Dan slaap ik niet meer, lig ik alleen nog maar te niezen en in mijn ogen te wrijven.quote:
1 poesje per bed is ook voldoendensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan slaap ik niet meer, lig ik alleen nog maar te niezen en in mijn ogen te wrijven.
Nee ik heb genoeg aan Colt in bedquote:
Eensch, dieren boven is bah.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg aan Colt in bed![]()
Geen beestjes erbij. Ik zie ons al liggen tussen 2 honden en 2 poezels![]()
Blijft overigens ook een stuk schoner op de bovenverdieping.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eensch, dieren boven is bah.
Sam is weer een tand kwijt.
Komt allen en parkeer hier gratis uw fietsen![]()
vanzelf of met huilp van papsie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eensch, dieren boven is bah.
Sam is weer een tand kwijt.
Komt allen en parkeer hier gratis uw fiets.
Onze huisdieren mochten vroeger ook de trap niet op. Vind ik ook hygienischer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg aan Colt in bed![]()
Geen beestjes erbij. Ik zie ons al liggen tussen 2 honden en 2 poezels![]()
Blijft overigens ook een stuk schoner op de bovenverdieping.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef FUFR het volgende:
Belachelijk!!
Alsof Chavez uitmaakt met hoeveel illegalen op de antillen je staat te zingen onder de douche
[ afbeelding ]
nee, dat doet ze zellufquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanzelf of met huilp van papsie?
zo las ik het echt de eerste keer, snapte er niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |