Hoogstwaarschijnlijk verdien ik veel meer dan jijquote:
Geen idee waar jij die wijsheid op baseertquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk verdien ik veel meer dan jij![]()
Graag gedaanquote:Maar goed, toch bedankt voor je nuttige bijdrage.
Waar baseer jij die 'wijsheid' met je opmerking 'deadbeats' dan op?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar jij die wijsheid op baseert
Ik bedenk me niet. Maar zoals ik al in de OP zei, ik ga het hier niet hebben over het hoe, wat en waarom.quote:Daarbij doel ik natuurlijk op het feit dat mensen die op veilings bieden en niet betalen zwaarder gestraft mogen worden als ze 'zich bedenken'.
[..]
Graag gedaan
ik lees: Vriending wil een romantisch weekend weg, goedverdiende TS vind het hotel te pauper en heeft er geen zin 'an'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doet die kut te bieden als je toch niet wil? En laat je vriendin nooit meer achter de pc. Wat een bullshit.
Vriendin in tranen, moet betalen, maar kan zo snel geen ander vriendje vinden om mee de hotelkamer in te duiken, dus nu proberen eronder uit te komen. De relationele problemen lost TS daarna wel op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Lightning_NL het volgende:
..... (Ik hou niet van dit soort veilingonzin en vertrouw het ook niet 100%)....
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar baseer jij die 'wijsheid' met je opmerking 'deadbeats' dan op?
En ik baseer mijn wijsheid op het feit dat ik een erg goede baan heb en ik veel meer verdien dan de meeste mensen. Ik vind jouw opmerking daarom een beetje kort door de bocht en vooral best wel triest
[..]
Deatbeatsquote:Ik bedenk me niet. Maar zoals ik al in de OP zei, ik ga het hier niet hebben over het hoe, wat en waarom.
Irrelevant om te vermelden dat je boven modaal verdient, dat heet gewoon pochenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef Lightning_NL het volgende:
En ik baseer mijn wijsheid op het feit dat ik een erg goede baan heb en ik veel meer verdien dan de meeste mensen.
Tja, dan moet zo'n Fok!-internetheld/nerd maar niet met z'n knullige 'deadbeats' komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Irrelevant om te vermelden dat je boven modaal verdient, dat heet gewoon pochen
Foutje. Even daarboven stond het wel goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Goed spellen en je volwassen gedragen blijft moeilijk voor je, he?
Blijven doen, je zet jezelf voor lulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Daar ga ik maar al te graag op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |