Ja Care.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:47 schreef Treinkopper het volgende:
HAHA DE BOVENLEIDING IS HELEMAAL NIET VAN DE NS.
Groetjes,
TK
Dat dacht ik ook toen ik je OP las.quote:
Nee lekker elke dag op en neer met de auto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik je OP las.
Mensen die met de trein gaan
Het leuke was dat het heel druk leek, maar de lightrail stond niet vol.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik dus ook gisteren, ging via Rotterdam omdat ik geen zin had om tussen 3000 mensen in een lightrail te staan
Ga nu niet naar stage, geen zin om weer 3 uur onder weg te zijn en who knows wanneer het weer gefixed is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee lekker elke dag op en neer met de auto.
Ja Care.quote:Lekker in de file, en ook heerlijk voor het milieu.
Net alsof ik ga betalen voor de trein.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:07 schreef piepschuimblok het volgende:
Je hebt dus meer mogen reizen voor het zelfde geld. Geluksvogel!
en wel zeiken op de verkeerde partij? pleur toch op johquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Net alsof ik ga betalen voor de trein.
OV Studentenkaart.
140 km fietsenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Treinkopper het volgende:
Fiets ftw. Geen bovenleiding en geen file.
En jij denkt dat je met een OV-Studentenkaart niet voor je vervoer betaalt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Net alsof ik ga betalen voor de trein.
OV Studentenkaart.
Debiel, wat als nou iedereen dacht zoals jij? Dan zou er wel file zijn voor fietsers..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Treinkopper het volgende:
Fiets ftw. Geen bovenleiding en geen file.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |