ik krijg er een gruwelijke nostalgie kick van...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef Keukenkast het volgende:
Wat romantisch dit, Kinderen voor Kinderen
No, estudio, helazo, want ik had al lang klaro moeten zijn, maar ik ben ook altijd naast mijn studie bezig geweest op dat gebied, vandaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
a sí? que buenoestudiar o ha estudiado? yo trabajo a través los dientes.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
No, estudio, helazo, want ik had al lang klaro moeten zijn, maar ik ben ook altijd naast mijn studie bezig geweest op dat gebied, vandaar.
En los dientes?Dat is toch hartstikke eng?!
Angel is gestopt met [HOMO].quote:
Vanwege the dramz!!!!111!!!quote:
Ow oke. Verkeerd gekeken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, we zouden last minute (is 50% korting met CJP).
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:
ik haat je keukenkastje!
Het jouw schuld dat ik nu terug naar 1991 ga!
Nope, op de site staat gewoon van dinsdag tot zondag.quote:
Haha, ja, dat klopt, er zijn zeker nog (genoeg) studenten die klaar zijn en het eng vinden om de telefoon te pakken en een vreemde te bellen met een aantal vragen of voor het maken van een afspraak. Ik heb de hele reutemeteut al gehad en alles, een heel verhaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alleen maar beter toch in dat werkgebied? Kom je tenminste niet vers van school met nul komma zero ervaring
![]()
hoe lang moet je nog?
Om nou Periodismo te gaan studeren voor Callcenter arbeit vind ik enigzins overdrévenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja, dat klopt, er zijn zeker nog (genoeg) studenten die klaar zijn en het eng vinden om de telefoon te pakken en een vreemde te bellen met een aantal vragen of voor het maken van een afspraak. Ik heb de hele reutemeteut al gehad en alles, een heel verhaal, maar ja, daardoor is de studie een beetje in de soep gelopen. Maaarrr ben nu lekker bezig en het komt goed.
Dus ook even voor Keukenkast: háál je punten!!!Verdwijn niet in de wereld van drank, drugs en seks, maar doe echt wat je moet doen!!!
*inplug*quote:
as je mekaar niet meer vertrouwe kan, waar blijf je dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef Keukenkast het volgende:
Maar de treinmachinist is een vreemde sadist en die rijdt voor de gein naar Maastricht toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |