Geen idee. Wonderer maakte foto's.quote:
dan denk ik dat iedereen op de foto staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Wonderer maakte foto's.
Ik weet wel dat ze elke gang gekiekt heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan denk ik dat iedereen op de foto staat
wonderer lijkt me net een sniper
Gostoso de Paellaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje sí, net op tijd pa' la cena :-)
het is bewolkt en beetje frisjesna woensdag word weer warm
je gaat niet meer met hem uit, die gast van het Dinay dan he ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje. Ik had een bijna-vriendje een tijdje, maar dat is niks geworden
Op het dinay is er het een en ander gebeurt met iemand.
Dat is óók niet mijn vriendje
We gaan samen stappen zaterdagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je gaat niet meer met hem uit, die gast van het Dinay dan he ?
nah perfect timing dan tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gostoso de Paellana woensdag wordt het hier kouder
Valencianaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah perfect timing dan toch![]()
wat voor paella wil je, Valenciana, marinera of mixta
daaaaaaaag only one can rule this townquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ValencianaMaar je moet ook wel een dinnerdate regelen dan, voor mij
pop in some k3?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet stoppen met zielige liedjes luisteren, maar het lukt niet.
volgens mij moeten jullie Wonderer maar uitnodigen als hoffotograafquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
daaaaaaaag only one can rule this town
heeee jij hebt toch al een dat, of is dat al weer voorbij ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
daaaaaaaag only one can rule this town
hoho geen foto;s van Mismo en mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moeten jullie Wonderer maar uitnodigen als hoffotograaf
quote:
nee die is er nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeee jij hebt toch al een dat, of is dat al weer voorbij ?
ja voor je weet staan we wéér handtekeningen uit te delenquote:
Tuurlijk wel, want we willen wel wetenschappelijk bewijs dat er bij jullie straks ook drama isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja voor je weet staan we wéér handtekeningen uit te delen
zo vermoeiend
met zo een niet nee! kdacht meer aan het hoogwaardige oya le lequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt niet!
(Ik vind dat serieus best een mooie versie).
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want we willen wel wetenschappelijk bewijs dat er bij jullie straks ook drama is
ja ik moet hem natuurlijk wel even bekijken hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee die is er nogmaar die neem ik niet overal mee naar toe, 't moet wel leuk blijven
tussen ons nooitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
hehe dogfight (want cats zijn we niet )
durf me hand er voor in vuur te steken dat er geen drama zal zijn tussen nuno en ik
jeje okísquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik moet hem natuurlijk wel even bekijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |