vond je het ook niet mooi om Wouter en Thomas te zien, die balans, die rustquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik stilletjes de kamer verlaat...
Er is een nasleepquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:12 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, nog steeds bezig over dat diner, jezus zelfs wij zijn na zo'n tijd wel uitgeluld
ja ik heb het gelezen, je hebt een BF gevonden, wat ga je nu met de vorige doen of was dat al uitquote:
I'm not even gonna tryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik heb het gelezen, je hebt een BF gevonden, wat ga je nu met de vorige doen of was dat al uit
dat komt pas als Wonderer in staat is de camera leeg te maken en plaatjes te uploadenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:13 schreef Weemz het volgende:
En nu maar wachten op de foto's van het gaydinay...
ik moest me inhouden om hem niet af en toe een aai over de bol te geven zo lief als Thomas op de schouder van Wouter lagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vond je het ook niet mooi om Wouter en Thomas te zien, die balans, die rust![]()
en ergens was het ook wel mooi en pril om Teun en KK te zien
het nadeel is dan wel dat je je eigen gemis zo benadrukt ziet
Zijn er goede foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt pas als Wonderer in staat is de camera leeg te maken en plaatjes te uploaden
Zijn meestal de gevaarlijkste foto momenten hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal zo ver van jullie vandaag dat ik totaal geen plaatjes gezien heb
Give it a goquote:
Middag hoe is het weer daar, nog steeds tijd om naar je toe te komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Middag :-)
Ik heb geen vriendje. Ik had een bijna-vriendje een tijdje, maar dat is niks gewordenquote:
maar ik heb me keurig als een brave opa gedragenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zijn meestal de gevaarlijkste foto momenten hethe ones you're unaware of
jou vertrouw ik wel, jij zat naast de fotograafquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is het (gelukkig) meegevallen met de foto's.
Sta ik op foto's?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is het (gelukkig) meegevallen met de foto's.
jeje sí, net op tijd pa' la cena :-)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Middag hoe is het weer daar, nog steeds tijd om naar je toe te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |