u is een koukleum ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
overal behalve de stoep voor TMM's huis in Nuenen
De zon schijnt door mijn raam nu net, dus het kan zeker slechter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is het geen mooie morgen, deze morgen?
Positivisme prins, het blijkt toch een mythe te zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De zon schijnt door mijn raam nu net, dus het kan zeker slechter.
Whehe.quote:
Hoe we daarop kwamen via D66 mag een mysterie heten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe.
* Tha_Erik mompelt iets over centrale verwarming...
zingt: "Bonjour, bonjour, how is you're wife"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoe we daarop kwamen via D66 mag een mysterie heten!
* Keukenkast luistert vroeg in de morgen Disneyliedjes
'I need six eggs'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
zingt: "Bonjour, bonjour, how is you're wife"
Baaaaaaaaaaa C-clenia Faw ma beeshee ma baquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoe we daarop kwamen via D66 mag een mysterie heten!
* Keukenkast luistert vroeg in de morgen Disneyliedjes
In Leeuwenkoning 3:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaa C-clenia Faw ma beeshee ma ba
[ afbeelding ]
Ik keek die film altijd met een vriendinnetje die van musicals hield. En op een gegeven moment horen Timon en Pumba dat ze 'I just can't wait to be king' zingen. En dan zucht Timon heel dramatisch en mompelt:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:. Arme Timon. Smachten naar iets wat ie niet heeft of zal krijgen.
[insert dramamuziek]
Drie is ontzettend leuk. Het is Leeuwenkoning 1 door de ogen van Timon en Pumba. Heel grappigquote:
Kus!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hoofd is aan het ontploffen ofzo, echt een hele erge stekende pijn.
*Geeft roze pilletjes aan*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hoofd is aan het ontploffen ofzo, echt een hele erge stekende pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |