ze moeten zelf springen wat als je ze aanraakt word je ook homoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou ze head first van een flat moeten werpen
das minderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, lig nu klaar wakker te zijn terwijl wekker pas om 6.00 gaat
volgens mij moeten de slechte slapers zich bij Baltar gaan meldenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:54 schreef Baltar het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeerlijk geslapen![]()
sorry guys
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moeten de slechte slapers zich bij Baltar gaan melden
die heeft vast de oplossing in de vorm van een slaapfeesje
heul duur verkopen via een cursus ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ga niet zomaar mijn slaapgeheim prijsgeven hoor !
De voorbereidingen daarvoor zouden mij dan weer slapeloze nachten veroorzaken, lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heul duur verkopen via een cursus ?
Ik heb bijna nooit te kampen met slaaptekort, behalve als ik laat ga slapenquote:
en dan is dat vast de schuld van een anderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit te kampen met slaaptekort, behalve als ik laat ga slapenhehe
naar je toe rekenen en van je af snijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:57 schreef Baltar het volgende:
De schuldvraag ligt toch nooit bij jezelf, altijd bij de andere partij
Waar moet dat met je heenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Keukenkast het volgende:
En dan slaat men zijn eerste college toch maar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |