Op zich wel, maar wat als je ergens bent zonder stroom? Zonnepanelen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk zijn, gewoon aan de adapter en dan opgeladen worden.
Zo is het toch meneer!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
as je mekaar niet meer vertrouwe kan, waar blijf je dan?
Dan ga je in slaapstand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wat als je ergens bent zonder stroom? Zonnepanelen?
Zzzzquote:
Pardón? Je bent in Nederland?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:23 schreef wonderer het volgende:
Tot 8 november.
Yep. En arme jijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardón? Je bent in Nederland?!
Ik zat gisteren nog noodgedwongen in de Valleilijn.
Het was net zo'n Oostenrijks vakantietreintje. Dat je met een Bayerisch accent opeens hoort: "Und an die Linkerrrseite vom Zug sehen sie die zwei fantastischer Barneveldischer Kircher mit Platz für tau-den-den betende Leute mit die Hände zusammen."quote:
Hoi Tha_Erik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Waxxer.
Ja, en dan moest ik ook nog naar Zwolle he?! Vanuit oostelijk Arnhem, cryptisch omschreven. Er was een omleiding en ik deed alles wat 9292 (a Dutch kinda organizer about trains 'n busses) voorschreef. En toen stond daar opeens een soortement van kindertreintje voor mij klaar!quote:
Soms, jawel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi Tha_Erik.
Gaat het al wat beter?
Consider it done.quote:Hier:
Gewoon flink het volume omhoog doen.
Die heb ik de rest van de avond in mn hoofdquote:
Nou, en anders ga je op je hoofd staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms, jawel.
[..]
Consider it done.
Wheheh. Sight seeing.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, en dan moest ik ook nog naar Zwolle he?! Vanuit oostelijk Arnhem, cryptisch omschreven. Er was een omleiding en ik deed alles wat 9292 (a Dutch kinda organizer about trains 'n busses) voorschreef. En toen stond daar opeens een soortement van kindertreintje voor mij klaar!
Héérlijk he?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik de rest van de avond in mn hoofd
Asprientje en naar bed ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt barstende hoofdpijn dus dat op mijn hoofd staan gaat 'm niet worden.
Dus rondjes door je kamer lopen terwijl je luidkeels zingt en je je armen in de lucht gooit ook niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt barstende hoofdpijn dus dat op mijn hoofd staan gaat 'm niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |