Ah, ik dacht dat motorische defecten wel werden gedekt bij een All Risk verzekering. Kapschade word wel gedekt.quote:Het ligt in principe heel simpel. De eerste eigenaar had een contract met een wederverkoper van Aprilia, en daarmee recht op garantie. De tweede eigenaar heeft op geen enkele manier een overeenkomst met Aprilia of 1 van zijn vertegenwoordigers of wederverkopers. De 2e eigenaar kan dus geen rechten laten gelden richting Aprilia. Ook is het niet mogelijk om de 1e eigenaar aansprakelijk te stellen, tenzij bewezen kan worden dat de 1e eigenaar een bekend gebrek verzwegen heeft. Bij een koop tussen 2 consumenten geld dat de zaken in de staat waarin ze verkeren worden overgenomen. Zonder garanties dus.
Ook voor je scootert?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef lesley het volgende:
wat dekt all risk eigenlijk wel? ik zit bij orion en betaal er best veel voor al jaren, maar ik heb eigenlijk totaal geen benul of dat wel nog zin heeft.,
mijn inboedelverzekering heb ik wel globaal uitgeplozen, maar dit is er nooit van gekomen.
WA+ verzekeringquote:Maar motorische schade?
Mijn scooter is uit oktober 2008 en betreft een Aprilia met maar 1k kilometers op de tellerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:35 schreef Keiichi het volgende:
Als de motor door een ongeluk kapot gaat, dan natuurlijk wel.
En als kapschade komt door ouderdom of fabrieksfouten, word het ook niet gedekt door je verzekering.
Je verzekering heb je er voor als je brokken maakt! Niet als je scooter na een paar jaar uit zichzelf uit elkaar valt, dan had je maar iets fatsoenlijks moeten kopen
Als het een winkel is wel, anders spreek je dit af met de verkoperquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn scooter is uit oktober 2008 en betreft een Aprilia met maar 1k kilometers op de teller
Maar bedankt voor de informatie!![]()
Er zit nog fabrieksgarantie tot 2010 op.
Stel je voor, mijn scooter gaat kapot of what ever kan ik dan via de verkoper mijn scooter laten repareren als fabrieksgarantie?
Nja, het is geen winkel maar een particulier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als het een winkel is wel, anders spreek je dit af met de verkoper
Als je een goeie koopt zonder problemen (2e hands of helemaal nieuw) dan merk je dat ook wel in de prijs jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:39 schreef Noisiv het volgende:
Ik heb zelf een Aprillia SR 50cc carb gehad: 2 jaar lang met veel plezier op gereden zonder ooit maar een enkel motorisch probleem te hebben. Zijn een van de weinige scooters die motorisch wel oke zijn.
Tuurlijk, weet niet hoe oud je bent, maar dit heet in de volksmond: verkopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb hem gebeld (de dealer) hij bevestigd dat als er iets is dat ie het maakt en het onder de fabrieksgarantie laat gelden
Als je het morini blok hebt wel ja, anders heb je gewoon een minarelli blok die onder veel 2 takt-stofzuigers ligt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:39 schreef Noisiv het volgende:
Ik heb zelf een Aprillia SR 50cc carb gehad: 2 jaar lang met veel plezier op gereden zonder ooit maar een enkel motorisch probleem te hebben. Zijn een van de weinige scooters die motorisch wel oke zijn.
Bij mij zit de Piaggio eronderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Als je het morini blok hebt wel ja, anders heb je gewoon een minarelli blok die onder veel 2 takt-stofzuigers ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |