Ik snap je niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens de wet ..![]()
Of ben jij wetteloos?
Ik zou niet durven.quote:
Laat 'm maar wachten. Ik heb het ook al die tijd uitgehouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders duurt het nóg langer voordat i kmet je naar bed zou gaan, en volgens jou duurt het al te lang
Ik zou het niet weeeeeten....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom staat er altijd iets met maagd in de TT als ik een naamtopic krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
MOAR !quote:
Hij moet sowieso wachten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat 'm maar wachten. Ik heb het ook al die tijd uitgehouden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet weeeeeten....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Op de trein?quote:
Jij houdt dat ook niet vol!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders duurt het nóg langer voordat i kmet je naar bed zou gaan, en volgens jou duurt het al te lang
Lekker makkelijk voor nummer 2.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft liever Gers de buurtautist als nummer 3.
DIE OP!!!!quote:
Wellus, want ik wil niet jouw nummertje 50000 zijn, en dat je me dan achteraf helemaal niet zo leuk zou vinden, en dan ik me maar weer kut voelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de trein?
[..]
Jij houdt dat ook niet vol!
[..]
Lekker makkelijk voor nummer 2.
Die hoeft alleen maar "Martijn!!!!1EINZ!!" te roepen!
[..]
DIE OP!!!!
DUS JE HEET MARTIJNquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de trein?
[..]
Jij houdt dat ook niet vol!
[..]
Lekker makkelijk voor nummer 2.
Die hoeft alleen maar "Martijn!!!!1EINZ!!" te roepen!
[..]
DIE OP!!!!
Uhm, een overeenkomst: dingen die overeenkomen.quote:
Dat is wel heel erg jongquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellus, want ik wil niet jouw nummertje 50000 zijn, en dat je me dan achteraf helemaal niet zo leuk zou vinden, en dan ik me maar weer kut voelen
No thanks
Slimme zet van Crack.quote:
quote:
Kant-en-klaar maaltijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellus, want ik wil niet jouw nummertje 50000 zijn, en dat je me dan achteraf helemaal niet zo leuk zou vinden, en dan ik me maar weer kut voelen
No thanks
Ja, ik begreep dat we iets hebben dat overeenkomt maar jij zei daarna iets met rechtsgeldig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, een overeenkomst: dingen die overeenkomen.
Of een overeenkomst: een afspraak die rechtsgeldig is, oftewel als iemand zich er niet aan houdt kan je hem vervolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |