quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.
Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.
[ afbeelding ]
Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.
Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent*
*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.
De lengte verschilt doordat de dame in kwestie niet altijd even veel opwindt.
Hoezo ranzig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
Stel je voor: je vrienden komen je opzoeken (huisbezoek), maar op dat moment neuk jij een shemale. Zou je stoppen en jezelf proberen uit te leggen of zou met z'n allen losgaan op die überlekkere kont en achteraf een biertje drinken?
maar wel een tvp zodat je morgen alles kan nalezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga ook voor B maar ik vind dit echt een vies topic dus dit is mn laatste post
Dat zei ik.quote:Maar even serieus hè. Je zou maar zo'n geval mee naar huis nemen en erachter komen. Sommigen lijken best echt
Waarom staat er niet bij dat het mijn quote isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
Dat duurde lang
[..]
Dat zei ik.
Dat ik in amsterdam woon en regelmatig meisjes mee naar huis neem.
Nu ben ik bang dat ik dalijk een shemale mee neem... Je weet het immers nooit in 020
Jij playboyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
Dat duurde lang
[..]
Dat zei ik.
Dat ik in amsterdam woon en regelmatig meisjes mee naar huis neem.
Nu ben ik bang dat ik dalijk een shemale mee neem... Je weet het immers nooit in 020
Sssjt ons geheimquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
maar wel een tvp zodat je morgen alles kan nalezen
Sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij dat het mijn quote is![]()
MjaTraumatisch
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Stel dat ik van plan was zodadelijk seks te hebben zou het nu niet meer lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |