Wat een onzin, Mac is bagger!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef SamStar het volgende:
iets van dat mac altijd werkt en beter is
Mensen die het verschil niet snappen tussen een computer en een applicatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef SamStar het volgende:
Idd, ik baal ervan, want ik ben echt zo stronteigenwijs om gewoon stomweg door te msn-enquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:28 schreef Brainfish het volgende:
Adium is heerlijk klein en werkt heerlijk. Alleen het MSN protocol werkt ronduit bagger met de library die Adium en Pidgin gebruiken. Maar ze doen hun best, neem ik aan.
Als ik MSN wil gebruiken kruip ik maar achter Windows.
Persoonlijke smaak ftw.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef SamStar het volgende:
dude, 't enige andere aan een mac is de gehele osx applicatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet snappen tussen een computer en een applicatie
OSX is geen applicatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:30 schreef SamStar het volgende:
[..]
dude, 't enige andere aan een mac is de gehele osx applicatie
brokkenkonijn, het spijt mequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:37 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Gebruik een webbased msn, zoals ebuddy. Je moet gewoon niet steeds alles stuk maken
Die is er toch al? http://www.pidgin.im/ ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef classpc het volgende:
Ik kan niet wachten tot Pidgin naar de Mac komt
Jaja !:O Pluis was errug moe!,quote:
OHMY NOOOEZZ DAN IS JE HELE MSN LIJST WEG ?!!?!?!?!??1/111quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Brainfish het volgende:
Ik ben met die non-Microsoft clients altijd bang dat ze mijn contactenlijst corrupt maken.
Ik acht de kans vrij miniem dat het ooit gebeurd maar het moet maar net op een moment vallen dat je een keer bent vergeten een backup te maken van de lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |