Nee hij liet hem winnen, en ze waren te dik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef BasilicumPlant het volgende:
Won Pauw nou van Jamie Oliver met de snijtest? De 10 seconden daarna waren vrij ongemakkelijk.

Verdienstelijk 2de.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef BasilicumPlant het volgende:
Won Pauw nou van Jamie Oliver met de snijtest? De 10 seconden daarna waren vrij ongemakkelijk.

Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kijk zet er een Engelsman neer en dat starre Nederlandse Calvinistische gedrag in talkshows wordt gelijk goed zichtbaar.

Niet geheel ongewoon bij hem , bij alle programma's waar ik hem gezien heb , wil hij graag het alleen recht hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef BasilicumPlant het volgende:
Het boeit Herman Koch helemaal NIETS.

Mij ook niet echt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef BasilicumPlant het volgende:
Het boeit Herman Koch helemaal NIETS.

Jouw ballen zijn gefrituurd vast ook heel lekker hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef thefreakje het volgende:
stierenballen zijn gefrituurd lekker hoor.

.
 . 

:D:D
:D:D 

moet ik wel ballen hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Jouw ballen zijn gefrituurd vast ook heel lekker hoor..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |