Ik vind dat je het daar best onder kunt laten vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef ToT het volgende:
@ die klappen vallen: dat is inderdaad wel HEEL erg op de limit: dat riekt naar het oproepen tot geweld.
Ik vind het debiel dat dit hier gewoon kan. Vrijheid van meningsuiting; prima. Maar dit gaat mijnsinziens toch echt wel wat te ver, en ik weet niet hoe Danny hier tegenaan kijkt, maar als iemand al in een FB topics zulke kreten doet moet je je afvragen of je wel een platform wil bieden voor zoiets.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk. Het is geen kwestie van welles nietes meer.
Er moeten raken klappen vallen. Er moeten mensen ontroond en ontmaskerd worden. Nu het lissabon-verraard door alle staten getekend is. Onder protest en dwang voor Tsjechië dan kan nu het totalitaire regime wat Hitler in de planning had dan echt van start.
Heeft men van Joseph Mosse gehoord, de microbioloog die uit wanhoop een radiozender heeft gebeld en gezegt dat vernieting van de mensenheid (Georgia Guidestones) van start gaat in Oekraine door geknoei van Baxter? Wat gebeurd nu in Oekraine en wat is er met deze beste man gebeurd ? Juist.
Het is geen complot meer het is bikkelharde realiteit.
Voor het te laat is, Dat wat die Zweedse complotters gedaan hebben is pluimwaardig. Net zo goed als het deponeren van genocoide door WHO, overheden door Jane Burgermeister.
Men heeft ECHT geen idee in wat voor wereld we leven. En op wat voor afgrond we staan. Enige wat nu nog kunnen doen is een coup. zo niet zijn we reddeloos verloren.
Dit is absoluut geen leuk complotjes zoeken overal het gebeurd om je heen.
WAKE UP.
Nee, ik heb dat 'probleem' zoals jij het noemt maar met een selectief groepje users, die allemaal dezelfde manier hanteren, en die bevinden zich maar in 2 fora hier. Iemand anders afzeiken is ook niet strafbaar, net als vergelijkingen met Hitler maken niet strafbaar zijn. Alleen voor het ene heeft Fok! nou toevallig wel een regeltje, en voor het andere, wat in mijn ogen veel kwalijker is, niet. Ik heb al een hele poos geleden besloten dat ik om die reden niet meer post in de 2 genoemde fora maar de rest wel zo af en toe. Ik weet wel, gezien jouw kromme redenering hierboven, waarom dat ik daar ook alweer blij om was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef ToT het volgende:
CoolGuy: tja dan heb jij gewoon een probleem. Hier op Fok mag je elkaar niet afzeiken, maar je mag, mits goed onderbouwd, wel voor je mening uitkomen over zaken buiten Fok. De vergelijkingen met Hitler zijn niet strafbaar, hoewel het wel een gebrek aan goede smaak toont. Gebrek hebben aan goede smaak is, mits het binnen bepaalde grenzen blijft, ook niet strafbaar op Fok.
Niet mee eens? Jammer, zoek dan maar een ander forum op.
Ik zou zeggen: doe je beklag bij de FA's als je er met mij niet meer uit komt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat 'probleem' zoals jij het noemt maar met een selectief groepje users, die allemaal dezelfde manier hanteren, en die bevinden zich maar in 2 fora hier. Iemand anders afzeiken is ook niet strafbaar, net als vergelijkingen met Hitler maken niet strafbaar zijn. Alleen voor het ene heeft Fok! nou toevallig wel een regeltje, en voor het andere, wat in mijn ogen veel kwalijker is, niet. Ik heb al een hele poos geleden besloten dat ik om die reden niet meer post in de 2 genoemde fora maar de rest wel zo af en toe. Ik weet wel, gezien jouw kromme redenering hierboven, waarom dat ik daar ook alweer blij om was.
Thx man, een steuntje in de rug op z'n tijd is best fijn!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
En als ik nou wil zeggen dat ik best tevreden ben over je, moet ik dan ook bij de FA's zijn ?
Hoeft niet per sé; hij is sowieso al gehaat door zijn financieel beleid; bezuinigingen, niet nakomen van afspraken enz. En dat allemaal door de schulden die die oorlogszuchtige maniak van een Bush heeft achtergelaten. Obama is letterlijk en figuurlijk de zwarte Piet (quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef TitusPullo het volgende:
Als Obama vermoord wordt, dan ligt dat aan mensen als Lambiekje.
Doe je dat op jezelf betrekken nou met opzet? Jij vertegenwoordigd Fok! in deze. Het is niet JOUW bedachte regel (zo gaf je straks aan). Het is een regel die door Fok! is bedacht en die jij moet enforcen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doe je beklag bij de FA's als je er met mij niet meer uit komt.
....de fuck?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef _Led_ het volgende:
* _Led_ begint te zingen...
"Aaaaaallll we are saaaaaaa-yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingg..... Is GIVE Jesus paaaaaaaants!!!"
Ik zei net dat ik in de tussentijd hier natuurlijk wel heb gelezen. Er staat het woord 'niet' in plaats van 'wel' in mijn vorige post zag ik nu net, maar het is logisch dat ik 'wel' bedoelde, want hoe kon ik anders een mening hebben over jouw 'performance' als mod vergeleken met een mod in het verledenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:52 schreef ToT het volgende:
Ok, duidelijk.
Tja als je in de tussentijd ook wat had gekeken en nu niet deze momentopname als doorslaggevend had beschouwd, dan had je misschien wel heel andere conclusies getrokken. Jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |