Dude, ze hebben echt bakken met haar. Konthaar incluis. En dan heb ik het over de vrouwen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef Mriya het volgende:
Je hebt gewoon naar trannies zitten kijken.
Ik las scheerchineesquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:38 schreef hasan1337 het volgende:
geen geld voor scheermachines?
Dat jij dit zonnodig moest zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, ze hebben echt bakken met haar. Konthaar incluis. En dan heb ik het over de vrouwen.
Ja inderdaad!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:
En ze janken/kreunen/hijgen ook allemaal hetzelfde. Het is alsof je je piemelotje in een kat stopt. Een kat van een dag oud.
Misschien voelen ze zich "poezerig" met al dat haar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:
En ze janken/kreunen/hijgen ook allemaal hetzelfde. Het is alsof je je piemelotje in een kat stopt. Een kat van een dag oud.
Dat gejank altijd inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Net kleine kindjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind die aziatische vrouwtjes wel wat hebben; flinterdun, klein en strak. [ afbeelding ]
Alleen dan wél legaal! Wat wil je nog meer?quote:
Ja, inderdaad. Ik kan het niet aanhoren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |