Precies wat ze bij Skins voor nop doen idd.quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Ad_rem het volgende:
Ja tuurlijk heb je gelijk maar ik zie zo voor me hoe dat in de praktijk gaat. Dan kun je iemand aannemen om de hele dat pakketjes sampletjes samen te stellen buisjes te vullen en op te sturen tegen verzendkosten..
Als je A*Men lekker vindt, vind je Rochas Man ook lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:26 schreef El_Borracho het volgende:
Ik ga een zeer domme vraag stellen maar toch even doen: Is Rochas Man een velige blind buy? In de Belgische winkels kom ik dit parfum nergens tegen.
De omschrijving staat me erg aan, ik hou van Le Mâle (maar draag et zelf nooit wegens te sterk), verder vind ik A*Men in die categorie (voor zover ik me herinner) zeer goed maar ook hier weer: weinig draagbaar (vooral overdag). Burberry Brit en Armani Code zijn ook geuren die ik kan appreciëren.
Die vind ik moeilijk dragen, heel bombastisch en groots.quote:Op zondag 27 december 2009 02:07 schreef rivegauche het volgende:
Wat heb ik gisteren toch een heerlijk geurtje ontvangen. Tot nu toe het beste wat ik heb geroken. De dader:
Jaipur Homme edt. En nu op zoek naar de edp
Wat heb je al en wat vind je lekker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een leuk luchtje voor mij (als man) weet die ik kan bestellen op fragranceX en wat eens niet een 'standaard' luchtje is die iedereen heeft (jean paul & CK enz enz)?
Heb nu Burberry brit, Versace Blue Jeans, Paco Robanna XS, Ferrari Black (die ik eigenlijk nog het lekkerst vind ruikenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je al en wat vind je lekker?
Nee, ferrari black is 'zwaar'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Ferrari Black is toch niet een frisse geur? Burberry Brit ook niet. CK One en Blue Jeans zouden de enige twee zijn die ik als fris zou classificeren.
De volgende geuren heb ik nauwelijks voorbij zien komen hier op fok: Prada Infusion d'Homme, L'Instant de Guerlain, Mugler Cologne, Gucci pour Homme II, Bulgari pour Homme, Bulgari Aqua en Aqua Marine, Dior Homme Cologne.
De geuren die Jay-T noemde zijn wel goed. Gucci PH II is een lekkere geur die toch makkelijk op de neus ligt en precies tussen kruidig en fris inzit. Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze geur nooit in zo'n Douglas Top 10 terecht gekomen is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, ferrari black is 'zwaar'.
Bedankt voor je tips! Ga wat uitzoeken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en ik vergeet nog een goeie: Sean John Unforgivable. Deze staat vaak in de top 3 van Amerikaanse verkooplijstjes, maar in Nederland is er nooit veel marketing voor geweest. Neemt niet weg dat het een uitstekend designergeurtje is. Deze is wel fris, dus deze zou ik zeker uitproberen als ik jou was.
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
*uitleg*
Ja, een onwijs fijn geurtje voor de lente vind ik! Die van mij is helemaal op, binnenkort maar eens een nieuw flesje laten overkomen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Had ik niet verwacht. Sean John is vooral een merk/ brand wat zich richt op kleding dacht ik.
Wil de tester bestellen, alleen is dat flesje daar zo lelijk vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja, een onwijs fijn geurtje voor de lente vind ik! Die van mij is helemaal op, binnenkort maar eens een nieuw flesje laten overkomen!
Hoe groot zijn deze samples eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.celeste-parfums.nl/nl/ geweldige site, voor 7,50 krijg je 5 samples van exclusieve geuren.
Nope. Parfum > Eau de Parfum > Eau de Toilette > Eau de Cologne > Kraanwaterquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik dacht altijd dat Eau de Toilette de minder pure variant was?!
Nee, jij leest verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nou dan zeg je het hierboven toch verkeerd?
Dior Homme (Eau de) Cologne is lichter dan Dior Homme, die in Eau de Toilette sterkte is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Die duurste van 125 ml is Dior Homme Cologne, de lichtere versie van Dior Homme (Eau de Toilette)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |