abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:15:13 #251
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_75545272
Ja klopt.

Probeerde vanochtend Creed - Green Irish Tweed.. Brrr m'n vriendin vond het verschrikkelijk en heb het er zelf ook maar afgewassen. Himalaya heb ik ook nog die schijnt beter te zijn..

Aqua di Parma Mirto di Panerea vind ik echt lekker, herkenbaar maar ruikt op de een of andere manier anders dan alles wat ik ooit geroken heb.

Samples verschillen, Creed 2ml, di parma 1,2 & 1,5 en nog een 1,7. Eentje zat er in een buisje van hun zelf zonder verstuiver die andere waren gewoon van die ' officiele' kaartjes met daarin buisje met verstuiver erop.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_75555401
No offence maar als ze officiële samples van de fabrikanten gaan verkopen vind ik dat op z'n minst sneu en aangezien daar meestal iets van 'sample not for sale' op staat breken ze waarschijnlijk ook nog de wet.

Zo vind ik Luckyscent ook zo sneu met hun samplebeleid, daar maken ze ook nog gewoon winst op de samples die ze zelf in buisjes proppen terwijl samples een aanmoediging zouden moeten zijn om te kopen. Dat je nog een bijdrage in de verzendkosten vraagt okee, maar niet meer dan kostprijs.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zondag 13 december 2009 @ 13:15:41 #253
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_75574781
Ja tuurlijk heb je gelijk maar ik zie zo voor me hoe dat in de praktijk gaat. Dan kun je iemand aannemen om de hele dat pakketjes sampletjes samen te stellen buisjes te vullen en op te sturen tegen verzendkosten..
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:47:04 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75785248
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Ad_rem het volgende:
Ja tuurlijk heb je gelijk maar ik zie zo voor me hoe dat in de praktijk gaat. Dan kun je iemand aannemen om de hele dat pakketjes sampletjes samen te stellen buisjes te vullen en op te sturen tegen verzendkosten..
Precies wat ze bij Skins voor nop doen idd.

Overigens, *mijlpaalpost* , mijn eerste fles is op. Hoe kan het ook anders dan dat het Bulgari PH is?
Confidence through competence
pi_76081085
Ik ga een zeer domme vraag stellen maar toch even doen: Is Rochas Man een velige blind buy? In de Belgische winkels kom ik dit parfum nergens tegen.
De omschrijving staat me erg aan, ik hou van Le Mâle (maar draag et zelf nooit wegens te sterk), verder vind ik A*Men in die categorie (voor zover ik me herinner) zeer goed maar ook hier weer: weinig draagbaar (vooral overdag). Burberry Brit en Armani Code zijn ook geuren die ik kan appreciëren.
the pleasure - the privilege is mine
pi_76081204
Wat ik me van Rochas Man herinner is dat ie ongeveer even sterk is als Le Male en A*Men. De geur zelf is wel okee, maar Le Male is imo lekkerder.
pi_76081340
Ik mocht vandaag in Antwerpen mijn verjaardagscadeau uitkiezen.

Keuze was tussen Creed - Millisieme Imperial/ Silver Mountain Water of Green Irish Tweed.

Uiteindelijk MI gekozen, mijn eerste fles Creed
pi_76081418
Gefeliciteerd! Lekkere geur ook
  zondag 27 december 2009 @ 01:41:52 #259
55709 Stereotomy
pi_76092964
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:26 schreef El_Borracho het volgende:
Ik ga een zeer domme vraag stellen maar toch even doen: Is Rochas Man een velige blind buy? In de Belgische winkels kom ik dit parfum nergens tegen.
De omschrijving staat me erg aan, ik hou van Le Mâle (maar draag et zelf nooit wegens te sterk), verder vind ik A*Men in die categorie (voor zover ik me herinner) zeer goed maar ook hier weer: weinig draagbaar (vooral overdag). Burberry Brit en Armani Code zijn ook geuren die ik kan appreciëren.
Als je A*Men lekker vindt, vind je Rochas Man ook lekker.

MI is ook lekkel.
pi_76093435
Wat heb ik gisteren toch een heerlijk geurtje ontvangen. Tot nu toe het beste wat ik heb geroken. De dader:
Jaipur Homme edt. En nu op zoek naar de edp
  zondag 27 december 2009 @ 02:09:02 #261
55709 Stereotomy
pi_76093446
quote:
Op zondag 27 december 2009 02:07 schreef rivegauche het volgende:
Wat heb ik gisteren toch een heerlijk geurtje ontvangen. Tot nu toe het beste wat ik heb geroken. De dader:
Jaipur Homme edt. En nu op zoek naar de edp
Die vind ik moeilijk dragen, heel bombastisch en groots.
pi_76105000
Volgensmij had ik nog weinig gelezen over BVLGARI AQVA.

Ik heb de soorten Marine en de normale(pour homme) en ze ruiken echt heerlijk!

De marine lekker fris maar niet alla "wc verfrisser". Ook wat zoetig.
En de normale is warm en zoet (niet snoepjes zoet).
Al aantal keren gehoord dat ik lekker ruik. Mischien toch maar iets minder op doen..

Bij de kijkshop voor ¤35 mee kunnen nemen voor de 50ml!! Normaal betaal ik er ¤50 voor...

Ik heb ook nog Polo Black liggen. Maar die gebruik ik als kamerverfrisser
  zondag 27 december 2009 @ 15:34:52 #263
55709 Stereotomy
pi_76105578
Heb die allebei verkocht. De Bulgari Aqua rook naar zeewier onder mijn kleren, en de Marine was te zomers-algemeen-generic-aquatic. Maar op de juiste persoon kunnen ze idd best goed zijn.
pi_76105864
Dat zal dan inderdaad verschillen. Ik vond de Marine juist niet generetic wat ik bij veel zomerse luchtjes wel vind

Ik heb overgens ook nog paul Smith Story. Ik weet alleen niet wat ik er van moet vinden want die ruikt echt vreemd.
pi_76129832
Als je Prada van Prada hebt... die is niet waterdicht qua verpakking. De dag nadat ik hem ontving ging ik op reis. Bij aankomst was ie leeggelopen. 80ml naar de kl*te.

Ik dacht, ik meld het even zodat het niet iemand anders overkomt
pi_76228427
Noes . Vandaag wilde ik naar de winkel voor een nieuwe Davidoff Silver Shadow, zei ze dat die geur eruit gaat.

Ik ben van plan online te bestellen, alleen ik heb geen idee wat een goede webshop is met legit spul.

[Edit]Okay net gewoon via google op parfumerie.nl uitgekomen en daar is ie nog, in de aanbieding zelfs. Heeft iemand ervaring met deze shop?
pi_76228622
fragrancenet.com en fragrancex.com zijn betrouwbaar, bijv:

http://www.fragrancex.com(...)logne__products.html
pi_76228785
Wel erg goedkoop, is het geen namaak? 22 euro voor 100ml terwijl het overal 78 is klinkt nogal onwaarschijnlijk .

En ik vind zelf een Nederlandse site ook iets makkelijker, ivm verzendkosten en wachttijden.
pi_76229452
Het is zeker geen namaak van de twee sites. Ik prefereer Fragrancex.com boven fragrancenet omdat de verzendkosten gratis zijn. Maar nadeel is wel de lange wachttijd dat varieert van 4 weken (Eerste x bestellen tot 10 dagen). Wat betreft Nederlandse sites, heb ik goede ervaringen met parfumania.nl en parfumcenter.nl warbij je meestal een geurtje de volgende dag binnen hebt. Parfumerie.nl heb ik nog geen ervaring mee, maar het ziet er veilig uit en de reviews van deze site zijn goed, zie http://www.checkwebwinkel.nl/laatste/reviews/Parfumerie.nl.html
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:01:30 #270
55709 Stereotomy
pi_76715157
Ik was dit artikel over de nieuwe Emirates Airbus A380 aan het lezen:

http://www.nu.nl/lifestyl(...)vliegtuig-ooit-.html

... toen ik zag dat er flessen parfum stonden in de on-board doucheruimte voor de eerste klas passagiers. Ik had al een vermoeden dat het Bulgari PH en Bulgari PF was, en inderdaad:

Cheape lui, die Emirates Bulgari PH en PF kun je al voor 20 EUR per 100 ml krijgen bij Fragrancex

Als ze nog meer hadden willen besparen, hadden ze better Bulgari Eau Parfumee au The Vert kunnen nemen voor hem en haar, zoals veel hotels dat doen.

v_a en W1ZZ, leuke foto's. Jullie zien er alledrie uit

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2010 13:12:59 ]
pi_76727984
Maar smaaktechnisch gezien is er natuurlijk niets mis mee!

Thanks, btw
pi_76782622
Iemand die een leuk luchtje voor mij (als man) weet die ik kan bestellen op fragranceX en wat eens niet een 'standaard' luchtje is die iedereen heeft (jean paul & CK enz enz)?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:14:17 #273
55709 Stereotomy
pi_76783010
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een leuk luchtje voor mij (als man) weet die ik kan bestellen op fragranceX en wat eens niet een 'standaard' luchtje is die iedereen heeft (jean paul & CK enz enz)?
Wat heb je al en wat vind je lekker?
pi_76784415
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat heb je al en wat vind je lekker?
Heb nu Burberry brit, Versace Blue Jeans, Paco Robanna XS, Ferrari Black (die ik eigenlijk nog het lekkerst vind ruiken ).

Vind/ vond Ck one ook erg lekker ruiken, frisse geuren hou ik wel van. Maar wil een keer een geur die niet iedereen heeft (moet ook geen 50euro kosten ).
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:44:10 #275
55709 Stereotomy
pi_76784762
Maar Ferrari Black is toch niet een frisse geur? Burberry Brit ook niet. CK One en Blue Jeans zouden de enige twee zijn die ik als fris zou classificeren.

De volgende geuren heb ik nauwelijks voorbij zien komen hier op fok: Prada Infusion d'Homme, L'Instant de Guerlain, Mugler Cologne, Gucci pour Homme II, Bulgari pour Homme, Bulgari Aqua en Aqua Marine, Dior Homme Cologne.
pi_76784997
Heb er toevallig drie van Gucci Pour Homme II, Dior Homme en L'instant de Guerlain.. De eerste twee zijn twee van mijn favorieten, van Guerlain krijg ik koppijn, fles zit ook nog nagenoeg vol..

Heb overigens ook nog L'air du Désert Marocain van Andy Tauer.. Zijn ook direct alle vier de geuren die ik heb
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:50:38 #277
55709 Stereotomy
pi_76785190
Eigenlijk zit je sowieso al goed buiten de Douglas top 10 als je een geur wilt hebben die je niet of nauwelijks tegen zult komen op straat.

http://www.iciparisxl.nl/(...)rengeuren_nl-nl.aspx
http://www.douglas.nl/home/top-10/top-10-heren/

Hoe komt in hemelsnaam Versace Eau Fraiche op nr 1 opeens
pi_76785369
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Ferrari Black is toch niet een frisse geur? Burberry Brit ook niet. CK One en Blue Jeans zouden de enige twee zijn die ik als fris zou classificeren.

De volgende geuren heb ik nauwelijks voorbij zien komen hier op fok: Prada Infusion d'Homme, L'Instant de Guerlain, Mugler Cologne, Gucci pour Homme II, Bulgari pour Homme, Bulgari Aqua en Aqua Marine, Dior Homme Cologne.
Nee, ferrari black is 'zwaar'.

Bedankt voor je tips! Ga wat uitzoeken
pi_76785840
Ben zo bang dat die &#$(*)!! TNT/Douane weer me pakketje van boven de 20euro pakt en ik weer mag gaan bijbetalen (vorige keer ook al 20euro op een bestelling van 40). Dus moet nu een goede keus maken als ik wat ga bestellen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:12:49 #280
55709 Stereotomy
pi_76786613
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Nee, ferrari black is 'zwaar'.

Bedankt voor je tips! Ga wat uitzoeken
De geuren die Jay-T noemde zijn wel goed. Gucci PH II is een lekkere geur die toch makkelijk op de neus ligt en precies tussen kruidig en fris inzit. Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze geur nooit in zo'n Douglas Top 10 terecht gekomen is.

Oh, en ik vergeet nog een goeie: Sean John Unforgivable. Deze staat vaak in de top 3 van Amerikaanse verkooplijstjes, maar in Nederland is er nooit veel marketing voor geweest. Neemt niet weg dat het een uitstekend designergeurtje is. Deze is wel fris, dus deze zou ik zeker uitproberen als ik jou was.
pi_76786815
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]
Oh, en ik vergeet nog een goeie: Sean John Unforgivable. Deze staat vaak in de top 3 van Amerikaanse verkooplijstjes, maar in Nederland is er nooit veel marketing voor geweest. Neemt niet weg dat het een uitstekend designergeurtje is. Deze is wel fris, dus deze zou ik zeker uitproberen als ik jou was.

Deze dus. Had ik niet verwacht. Sean John is vooral een merk/ brand wat zich richt op kleding dacht ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:19:05 #282
55709 Stereotomy
pi_76786972
Ja die. Sean John is het merk van P Diddy / Puff Daddy / Sean Combs.

Designergeurtjes - zoals de naam al zegt - stammen vaak af van kledingmerken. Die willen dan een soort gevoel, fashion statement overbrengen in geuren. Wat ze vaak doen is hun merknaam licenseren aan een holdingbedrijf, die dan de ontwikkeling en productie van een geur verzorgt bij een internationale geurenconglomeraat (IFF, Givaudan, Firmenich, etc.) en wat wij van dat alles dan merken is dat er een flesje met de naam van het kledingmerk in de winkel ligt.
pi_76787179
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
*uitleg*
Weer wat geleerd
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:48:07 #284
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76788619
Wat vinden jullie van de orginele Prada geur voor mannen? Schijnt ook wel redelijk apart/uniek te zijn?
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:17:55 #285
55709 Stereotomy
pi_76796642

Prada Man? Wel aardig. Beetje soapy. En komt idd niet *heel* vaak voor bij mensen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:50:35 #286
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76800869
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze dus. Had ik niet verwacht. Sean John is vooral een merk/ brand wat zich richt op kleding dacht ik.
Ja, een onwijs fijn geurtje voor de lente vind ik! Die van mij is helemaal op, binnenkort maar eens een nieuw flesje laten overkomen!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_76802941
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ja, een onwijs fijn geurtje voor de lente vind ik! Die van mij is helemaal op, binnenkort maar eens een nieuw flesje laten overkomen!
Wil de tester bestellen, alleen is dat flesje daar zo lelijk van
pi_76805445
Die Dior Homme is een absolute aanrader (al heb ik wel een verrot sample flesje, dat nauwelijks sprayt)!
Stereotomy, welke variant is jouw favoriet? Dior Homme, Cologne of Intense? (ja er is nog Sport ...)

Gucci Pour Homme II is ook zo'n geur die bij elke gelegenheid past.
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:00:49 #289
55709 Stereotomy
pi_76805548
Sport voelt alsof iemand met een piek in mijn neus aan het stoten is. Die gember is echt horrible.

Ik vind ze alledrie goed!! Maar wel op elkaar gelijkend zodat ik het niet aan mezelf kan veroorloven om ze allemaal te hebben. Heb nu een 10ml mini van Dior Homme, en een 2 ml vial van Dior Homme Intense.

Als ik ze zou moeten classificeren, dan is het Dior Homme > Dior Homme Cologne > Dior Home Intense > grote lege ruimte > Dior Homme Sport
pi_76805729
Laatste deel geef ik je volledig gelijk
pi_76807605
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.celeste-parfums.nl/nl/ geweldige site, voor 7,50 krijg je 5 samples van exclusieve geuren.
Hoe groot zijn deze samples eigenlijk?
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:45:35 #292
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76810038
Verschilt van sommige samples krijg je namelijk gewoon 'fabriekssamples' zoals deze:

Aqua di parma 1,2 & 1,5 en nog een 1,7ml. Eentje zat er in een buisje van hun zelf zonder verstuiver die andere waren gewoon van die ' officiele' kaartjes met daarin buisje met verstuiver erop.

Had van de week een geurtje besteld bij skins en aangegeven dat een aantal samples wilde en die hebben ze er gewoon bij gedaan.

Bedenk dat als je normaal gesproken 30ml geurtjes koopt je ook meer dan 1 euro per ml betaald. Van de andere kant mag je die sample kaartjes eigenlijk helemaal niet verkopen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:58:49 #293
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76813112
Ik denk dat ik ga sparen voor Creed's MI voor komende lente/zomer!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:15:09 #294
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76813796

waarin verschilt die duurste met die andere 3 (buiten het aantal ml)?
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:26:41 #295
55709 Stereotomy
pi_76816481
Die listing is een beetje verkeerd, voornamelijk omdat de domme amerikanen 'cologne' als verzamelnaam voor geurtjes gebruiken. Net als wij dat met 'parfum' doen

Die duurste van 125 ml is Dior Homme Cologne, de lichtere versie van Dior Homme (Eau de Toilette)
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:34:42 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76816815
Ik dacht altijd dat Eau de Toilette de minder pure variant was?!
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:35:53 #297
55709 Stereotomy
pi_76816853
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik dacht altijd dat Eau de Toilette de minder pure variant was?!
Nope. Parfum > Eau de Parfum > Eau de Toilette > Eau de Cologne > Kraanwater
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:46:57 #298
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76817227
Nou dan zeg je het hierboven toch verkeerd?
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:04:37 #299
55709 Stereotomy
pi_76817952
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nou dan zeg je het hierboven toch verkeerd?
Nee, jij leest verkeerd.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:

Die duurste van 125 ml is Dior Homme Cologne, de lichtere versie van Dior Homme (Eau de Toilette)
Dior Homme (Eau de) Cologne is lichter dan Dior Homme, die in Eau de Toilette sterkte is.

Dus de onderste 'Cologne Spray' op de Fragrancex pagina is de lichtste variant, de Eau de Toilette die daarboven staan zijn sterker. En in de algemene pagina naam 'Dior Homme Cologne' moet je de laatste 'Cologne' interpreteren als een fout, of de Amerikaanse benaming voor 'geurtje'.
pi_76818365

Dus dit is dan weer beter dan Eau de toilette?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')