Ik draag GIT 5x per jaar ofzo, en als ik het doe, dan bevalt het me wel. Niet te zwaar applyen, dan is het een goede geur. Ik denk dat ik het de paar eerste keren teveel heb overapplied. Die violet note dreunt dan heel hard door je hersens heen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:16 schreef W1ZZ het volgende:
Hihi, ben je ineens aan 't terugkomen op je GIT mening?Enne, bedoel je niet V of heb ik iets gemist?
Sterk spul, dat Lutens, dus lekker ver van me af.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef W1ZZ het volgende:
Maarre, waarom spray je alleen in je ellebogen?
Wow, powernerdquote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:Kan ook sillage dynamisch regelen door mouwen op en af te stropen.
nina ricci?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een hart vormige parfum (het flesje dan) en volgens mij was de kleur rood. De geur hiervan was voor mijn idee de zoetste die ik ooit geroken heb. Heb deze parfum in Parijs bij sepora gekocht, heeft iemand misschien enig idee welke geur dit kan zijn?
Ik ga ze zeker uitproberen!! Heb morgen een tripje geplanned naar de lokale parfumerie! In hoeverre zijn de geuren die jij zojuist opgenoemd hebt `unisex`? Zover ik me heb ingelezen is daar nogal wat onenigheid over.. I guess i will wat and see..!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:34 schreef veuve_amiot het volgende:Vixxen!
SL doet vnl aan zware orientals, dus voor zover ik jouw geuren ken, niet direct vergelijkbaar. Eerder in de hoek van No. 88 en TdH dan van de Creeds. Gris Clair, Serge Noir en 5 O'Clock au Gingembre zijn enkele van de wat meer bescheidene geuren van Serge, maar probeer ook zeker Chergui, Ambre Sultan of Fumerie Turque voor de wowza!-ervaring.
* Stereotomy gooit fles Love in White wegquote:‘Meeste mannen verleid met Chanel no. 5’ Uitgegeven: 1 december 2009 12:13
Laatst gewijzigd: 1 december 2009 12:30
AMSTERDAM – Vrouwen die zich geregeld ondersprenkelen met Chanel no. 5 zouden de meeste kans hebben een man aan de haak te slaan. Maar liefst een op de tien dames zegt althans haar droomman gevonden te hebben toen zij het iconische luchtje droeg.
© NU.nl/Styletoday
Be Delicious van DKNY heeft daarna het vaakst succes, op de voet gevolgd door Ghost. Eternity for Woman (Calvin Klein) en Hugo Woman (Hugo Boss) maken de top-5 van meest verleidelijke parfums compleet.
Dat is gebleken uit een Britse rondvraag onder 3000 dames, die werd geïnitieerd door drogisterijketen Superdrug.
Dimensie
“Parfum is altijd al een sfeermaker geweest en vrouwen gebruiken het al jaren om een extra dimensie toe te voegen aan hun voorkomen, een soort mysterie te creëren”, aldus Steve Jebson van Superdrug dinsdag tegen de Daily Mail.
Dat de dames hiermee succes hebben, blijkt wel: zo’n 85 procent zegt wel eens door een man gecomplimenteerd te zijn met haar parfumkeuze, tweederde trok hiermee zelfs de aandacht van een toevallige passant.
De gemiddelde vrouw zegt zelfs ongeveer zes dates te danken te hebben aan haar parfum.
Kenmerkend
Het leeuwendeel van de ondervraagden (82 procent) vindt een luchtje tijdens het daten essentieel. Een op de vijf heeft zelfs een speciaal luchtje dat alleen uit het badkamerkastje tevoorschijn komt als er gescoord moet worden.
Ruim de helft van de vrouwen zegt het belangrijk te vinden één vaste parfum te hebben die kenmerkend is voor wie ze zijn.
Mis
Helaas gaat het ook wel eens mis: ruim een op de tien vrouwen (12 procent) heeft wel eens te horen gekregen dat hun parfum verschrikkelijk ruikt.
Top-20 meest verleidelijke parfums:
1. Chanel No 5 by Chanel
2. Be Delicious by DKNY
3. Ghost by Ghost
4. Eternity for Women by Calvin Klein
5. Hugo Woman by Hugo
6. Classique by Jean Paul Gaultier
7. Cool Water Women by Davidoff
8. Angel by Thierry Mugler
9. Anais Anais by Cacharel
10. Obsession by Calvin Klein
11. Touch of Pink by Lacoste
12. DKNY Delicious Night
13. Miss Dior Cherie by Christian Dior
14. 212 Sexy for Women by Carolina Herrera
15. Diamonds by Emporio Armani
16. Cerutti by 1881
17. Classic She by Emporio Armani
18. Daisy by Marc Jacobs
19. Pure Poison for Women by Christian Dior
20. Prada by Prada
http://www.nu.nl/lifestyl(...)et-chanel-no-5-.html
Die Rose Essentielle van Bulgari, da's pas verdunde phenylethylalcohol.quote:A fragrance with a rose note and a fragrance containing rosa damascena oil and absolute might be two totally different things. The first can just be a milliliter of phenylethylalcohol. Which is ok, as it smells like a (flat) rose.
http://www.tauerperfumes.com/blog/2009/05/11/lemon-zest/
Mona di Orio watte?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:53 schreef veuve_amiot het volgende:
Oh, en ik heb al alle fora lopen spammen met dit plaatje, dus deze kan er ook nog wel bij: [ afbeelding ]
Yum yum.
Schatz, waarom zou ik je 2x dezelfde vial X opsturen?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef veuve_amiot het volgende:
Mmm, ik vond weer een vial X in de bus.
Géén Ambre Narguilé, dus.Dat was me idd ook al duidelijk, hoewel het er zeker de eerste minuten verdomd veel op lijkt. Het heeft alleen meer kaneel en meer vanille (en dit is OOK al een vanille die een beetje Eau de Plastic heeft bij mij - damn). AN op de andere arm gesprayd ter vergelijking; die is wat helderder, minder troebel. Iets zoeter ook.
Tis toch niet L'Occitane Eau des Beaux, right? Die had ook zoveel kaneel.
Daarom vraag ik 't juist.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schatz, waarom zou ik je 2x dezelfde vial X opsturen?Nuja, klinkt wel als iets wat ik zou doen om je te pesten, maar toch.
![]()
Moet dat dan?quote:Ruik je er toevallig ook tabak in?
Nog njet.quote:Showergel ook al geprobeerd onder de douche? Die vind ik lekker. Je badkamer gaat erg lekker ruiken.
Meisjes vragen, beetje plagen.quote:
Volgens dit artikel niet per se.quote:Moet dat dan?
Tak, udachi devushka.quote:Nog njet.
Pozhaluista, ne za chto.quote:
Ja echt een mannelijke geur nieteens unisex, hier staan veel reviews: http://www.basenotes.net/ID26129009/reviews.htmlquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Daklem het volgende:
Iemand ervaring met Juicy Couture - Dirty English
[ afbeelding ]
Is dit echt een mannelijke geur?
+ 6 EUR verzendkosten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.celeste-parfums.nl/nl/ geweldige site, voor 7,50 krijg je 5 samples van exclusieve geuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |