Okee, toch maar eens wat bestellen daar danquote:Op donderdag 5 november 2009 23:03 schreef hinoki het volgende:
prima online shop. Heb al mijn bestellingen precies binnen 12 dagen binnen![]()
ook gewoon goede kwaliteit en goed verpakt.
Wow, vette fles maar wat een retarded prijs!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
W1ZZ, kijk hier es:
Die Shalimar wil ik wel ruilen voor mijn boekje Nederlandse grammaticaquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:52 schreef robbertjeeeh het volgende:
Hey!
~ knip ~
Verder zal ik af en toe mee posten in deze thread, aangezien het me nog wel interesseerd. Ook koop ik zo nu en dan nog wat samples/decants om toch een beetje bij te blijven.
Groet
Ik heb even een punt achter je zin gezet. Dat vind je niet erg, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef Aschkael het volgende:
[..]
Die Shalimar wil ik wel ruilen voor mijn boekje Nederlandse grammatica.
Gaiac ruilen tegen een halve tube Avčne Diacneal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef veuve_amiot het volgende:
Jaaaaa ik wil meebestellen! Laat me even zoeken wat ik moet hebben, k?
Goed geraden, Sherlock.Naja, helderder dan. Minder donker. Hadden we het niet net gehad over hoe lastig geur uit te drukken is in woorden?
Note Vanillée had ik trouwens sowieso niet als sample - opgespoten in de winkel. Heb wel Gaļac voor de liefhebber.
Diacneal, om je mooie gezichtje nog mooier te maken.quote:
Als je het niet erg vindt, wil ik liever mijn T42 intact houden voor de verkoop.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef veuve_amiot het volgende:
Charmant, Steer.![]()
Ben je een half jaartje te laat mee: roaccutanekuur is over en het tijdperk van de zalfjes ook.
Je kunt altijd een decantje van je T4T maken, die staat toch op de wip. Krijg je een assortiment aan sampletjes van me.
Fair enough.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik liever mijn T42 intact houden voor de verkoop.
Doe niet zo raar man. Ik krijg nog wel een keer wat leuks van je, altijd leuk als je mensen i het krijt hebt staan bij jequote:Wil wel geld doneren aan je, voor de sample Gaiac?
Leer is ook niet heel makkelijk te ontdekken tenzij je een paar keer archetypische leergeuren hebt geroken... Ik vind zelf namelijk dat het nooit echt naar vers leer ofzo ruikt, het is meer het gevoel van leer dat je krijgt. Chanel Cuir de Russie en Knize Ten zijn echte leergeuren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef rbml81 het volgende:
Ja, dat klopt inderdaad. Je ruikt inderdaad een half dennenbos. Het groen leer ruik ik nog niet bepaald.
Ik zal eens kijken naar jullie blog, misschien dat ik nog een goede invulling eraan kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |