Flesje zit dan niet in een doosje. Je krijgt alleen het flesje, goedverpakt in wat bubbelplastic.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:14 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb ook een vraag over fragrancex. Wat houdt "unboxed" precies in? Dat er geen doosje bij zit snap ik, maar ik neem aan dat het dan wel in het normale flesje zit toch?
Oeh, dat is dan zeker de moeite waard! Vooral aangezien de unboxed versie gewoon netjes onder de 21 euro blijft! Dankje!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flesje zit dan niet in een doosje. Je krijgt alleen het flesje, goedverpakt in wat bubbelplastic.
Ik geloof dat zo'n 10% van de pakketten steekproefsgewijs wordt gecontroleerd - geen idee meer waar ik dat percentage vandaan heb alleen. Ik heb nog nooit een naheffing gekregen van alle keren dat ik van buiten de EU besteld heb, maar het kan net zo goed elke keer raak zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:16 schreef magarmaj het volgende:
Ja, het enige wat me nu dwarszit is de douane
Enig idee hoe groot de kans erop is dat de douane mn pakketje onderschept. Ik snap dat het moeilijk is om te zeggen, maar is het meer iets als 1% of bijv. 15%?
Soms hebben ze ook geen dop erbij, maar als je daar weinig waarde aan hecht is het een goeie deal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Oeh, dat is dan zeker de moeite waard! Vooral aangezien de unboxed versie gewoon netjes onder de 21 euro blijft! Dankje!
Het gaat om Higher van Dior. Die heeft helemaal geen losse dop!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
[..]
Soms hebben ze ook geen dop erbij, maar als je daar weinig waarde aan hecht is het een goeie deal.
Is een Basenoter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef W1ZZ het volgende:
eBayers hebben meestal zelf wel door dat het un hun eigen belang is om het probleem op te lossen (vervanging opsturen, geld teruggeven etc). Kan me eigenlijk niet heugen dat ik ooit bij andere sites uit het buitenland heb besteld.
De perceived tabak-note in L'Artisan Havana Vanille is volgens Bertrand Duchaufour een combinatie van drie losse noten/ingredienten:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb trouwens ook HV ontvangen, thx! Ruikt zo in eerste instantie naar een combo van vanille, country cookies of speculaas en rum. Halen jullie er tabak uit? Wel weer die typische L'AP zweem eromheen die me bevalt maar weer zo zacht is!
Ik moet zeggen dat ik er wel iets van tabak in herken in dat akkoord, in tegenstelling tot bij Aramis Havana. En idd, weer die typische lichte Duchaufour L'Artisan spicy-woody base. Ik weet het niet, denk dat ik zowel TV als SDV beter vind tot nu toe...quote:I combined more than 15 materials producing more than 80% of the whole formula; the original one and I worked with was the narcissce absolute, an very rich facetted raw material, which was at the heart of the composition and fave way to the subtle alliance of narcissus, everlasting flower and tonka bean. This accord is reminiscent of tobacco leaf- which is both honey-sweet and narcotic.
This was a bit of a ‘eureka’ moment in the fragrance’s development. We realized that this quality needed to be further explored and would center on the concept of a vanilla/ tobacco.
http://www.fragrantica.co(...)-Duchaufour-976.html (uitstekend interview op Fragantica.com)
Oh, zat. Dit spul is STERK.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Bugger, beide enveloppesNou ja, is er wel genoeg over voor reviews iig?
deze: http://www.replay-fragrances.com/NL/#/fragrances/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
FiletAmerican: welke Replay bedoel je, precies? En dat geuren weer opbloeien door water.. lijkt me sterk! Geuren bloeien op van zweten (lichaamswarmte dus).
Wel grappig. Er zitten cyclodextrines in (grote ringstructuren met een lipofiele holte waar veel geurmoleculen aan vastklampen). Deze lossen op in contact met water waardoor de geurmoleculen dan vrijkomen. Leuke gimmick.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef FiletAmerican het volgende:
[..]
deze: http://www.replay-fragrances.com/NL/#/fragrances/
quote:Aanklacht na zeven jaar vruchteloos Axe-gebruik
Uitgegeven: 30 oktober 2009 14:25
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2009 14:24
AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANP
Een 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”
http://www.nu.nl/opmerkel(...)oos-axe-gebruik.html
heb hem vandaag gekochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig. Er zitten cyclodextrines in (grote ringstructuren met een lipofiele holte waar veel geurmoleculen aan vastklampen). Deze lossen op in contact met water waardoor de geurmoleculen dan vrijkomen. Leuke gimmick.
Denk dat het zweet de geur extra zal laten opbloeien met die cyclodextrines, weet niet of extra splash water gaat helpen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef FiletAmerican het volgende:
[..]
heb hem vandaag gekochtben er blij mee, ga vanavond bij uitgaan checken of het echt werkt
hij ruikt sowiso heerlijk
zweet niet zoveel, maar heb het niet meer gedaan , vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het zweet de geur extra zal laten opbloeien met die cyclodextrines, weet niet of extra splash water gaat helpen.![]()
Veel plezier iig, ik ga thuis voetbal kijken en kneuzen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |