Gabriele Sabatini for Men. Klinkt heel cheesy maar is erg lekker. Erg 'zoet' wel (bijna een vrouwengeur), volgens mij iets té voor de herfst/winter.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef veuve_amiot het volgende:
Synnath: kijk ook eens hier, hier & hier
Vooral die laatste link staat werkelijk vol met verdere links naar zeer complete info.
Ik kom er morgen op terug, ben inmiddels de Acqua di Cuba aan 't testen... Ik wist al dat honing heel indolic was maar deze is een zware jongen! Doet me aan Kouros denken wat animalic kwaliteiten betreft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Geen Guerlain.Ik zou me idd ook hout erin kunnen voorstellen, maar die wordt in het officiele verhaal niet als note genoemd. Misschien zit het er wel in als ingredient. Of komt misschien door het mos en de vetiver.
Ik mis in je relaas nog één note waaromheen de geur draaitis geen ISO E Super
![]()
Ik zei ook expres $.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dollar staat laag.
En ik heb nog een L'Artisan Tea for Two te koop voor 40 EUR excl. verzenden, 97% over uit 50 ml. Absurd goeie geur.
PM me je adres maar even, heb nog een bijna lege vial van dit ding. Die vul ik wel even een beetje bij en dan stuur ik hem naar je toe. Genoeg om een paar keer op de hand te dragen of 2x normaal te dragen. Je krijgt er wel een goed beeld bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zei ook expres $.
240$ is zelfs met een gunstige dollarkoers 160 euro, ex. shipping. Het staat totaal niet in verhouding met wat je ervoor krijgt.
Ik moet nog even die L'Artisan nagoogelen, kan ik -mits interesse- misschien een vialtje van jou kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |