abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:54:01 #201
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73865956
Overigens, al die verbouwde hebben vaak siliconen.

Ik heb ooit een meisje gehad, (een echt meisje ) die had der borsten laten vergroten. (wist ik niet)

Nou ik merkte het meteen. Echt niet relax die onnatuurlijke dingen..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73865968
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welnee. Leerzaam ende educatief.
Heb alle 8 pagina's doorgelezen, dus ergens boeide het me inderdaad toch.
pi_73865978
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Goofisch het volgende:
Wat een fijn topic ook weer trouwens.

@ Breathteaking.

leg je deze onder je bed,

[ afbeelding ]

Kan je ze vastpakken
Ze moeten wel echt zijn he ! Alhoewel, siliconen verstaan we dan maar even onder echt ..

Ooh trouwens als ik een man was zou ik me echt wel oraal laten bevredigen door een shemale !
pi_73866001
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef MASD het volgende:

[..]

Heb jij dat weleens, dat je op wiki een artikel leest en dan doorklikt. En dat je dan niet meer kunt stoppen? . Altijd leuk voor nutteloze trivia over seksuele fetisjen en abnormaliteiten.
Ja, . Walgen dat ik doe van wat ik lees, maar wel blijven doorklikken en -lezen, . En soms nog tussendoor even googlen op een term.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2009 23:56:29 ]
pi_73866019
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, . Walgen dat ik doe van wat ik lees, maar wel blijven doorklikken en -lezen, . En soms nog tussendoor even googlen op een term.
Klinkt bekend !
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:56:05 #206
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866022
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ze moeten wel echt zijn he ! Alhoewel, siliconen verstaan we dan maar even onder echt ..

Ooh trouwens als ik een man was zou ik me echt wel oraal laten bevredigen door een shemale !
Gelukkig weet jij niet hoe een man denkt

Want geen (gezond denkende hetero) van de mannen zal dat laten doen.

Nooit niet
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73866087
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Omg, als ik een hetero man was zou ik me echt NOOIT laten pijpen door een shemale, als ik me ervan bewust was dan.
pi_73866090
goed topic
pi_73866114
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Omg, als ik een hetero man was zou ik me echt NOOIT laten pijpen door een shemale, als ik me ervan bewust was dan.
Ik zeker wel mannen kunnen ongetwijfeld over het algemeen beter pijpen dan vrouwen, en dan hoef je alleen naar beneden te kijken naar die tieten. TADA.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:58:56 #210
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866117
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

hehe.

Oh hey. Aangeboren afwijkingen, leuk om te weten voor als ik vader ben. GODVERDOMME HAAL HET VAN MIJN SCHERM. Hey, wacht eens. Hoe ontstaat het? Even de wiki erbij pakken. Ok, en wat als je meerdere afwijkingen hebt? GODVERREKANKER.
Long live music.
pi_73866147
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij niet hoe een man denkt

Want geen (gezond denkende hetero) van de mannen zal dat laten doen.

Nooit niet
Als ze je piemel uit je broek haalt en erop gaan sabbelen, weet ik wel zeker dat ze haar werk af mag en kan maken. Op dat moment denk je 'whatever' en ben je bang dat je het gesabbel van een manwijf lekkerder zal vinden dan die van een echte dame.
pi_73866185
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als ze je piemel uit je broek haalt en erop gaan sabbelen, weet ik wel zeker dat ze haar werk af mag en kan maken. Op dat moment denk je 'whatever' en ben je bang dat je het gesabbel van een manwijf lekkerder zal vinden dan die van een echte dame.
Precies. En waarschijnlijk is het ook lekkerder, is met vrouw/vrouw in ieder geval wel zo.
pi_73866186
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan kun je iedereen wel aan je lul hangen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:01:33 #214
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866203
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zeker wel mannen kunnen ongetwijfeld over het algemeen beter pijpen dan vrouwen, en dan hoef je alleen naar beneden te kijken naar die tieten. TADA.
Hoe weet jij dat nou?

waar haal je die logica vandaan?

Nouja ok, homo,s mss.
pi_73866209
Het is van een "post hier je ranzige plaatjes-topic" gegaan naar "breathtaking die de puberale fokkers opgeilt-topic" ?

Nouja, misschien maar beter ook...
pi_73866219
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef MASD het volgende:

[..]

hehe.

Oh hey. Aangeboren afwijkingen, leuk om te weten voor als ik vader ben. GODVERDOMME HAAL HET VAN MIJN SCHERM. Hey, wacht eens. Hoe ontstaat het? Even de wiki erbij pakken. Ok, en wat als je meerdere afwijkingen hebt? GODVERREKANKER.
God op je blote piemeltjes bedanken dat je het nog best goed treft met die aft op je piemel.
pi_73866237
BT heeft weer aandacht tekort zie ik
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73866238
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het is van een "post hier je ranzige plaatjes-topic" gegaan naar "breathtaking die de puberale fokkers opgeilt-topic" ?

Nouja, misschien maar beter ook...
Waar geil ik precies mensen op ?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:02:50 #219
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866243
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[..]

Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kanten ..
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
[..]

Nasty.
godverdomme, BT je laat mij echt kwijlen nu.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73866260
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.

Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.

Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.

Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent *

*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.

De lengte verschilt doordat de dame in kwestie niet altijd even veel opwindt.
pi_73866296
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.

Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.
!
pi_73866356
quote:

Jij geeft toe dat je een lekker uitziende vent in zijn kont zou nemen. Homo.
pi_73866364
Hoi BT, ik zou graag ook jou mening horen wtb de edit die ik heb gedaan.
pi_73866370
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waar geil ik precies mensen op ?
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is !
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
En ik weet het niet misschien na een drankje of 10 wel.
Het valt allemaal wel mee hoor. Maar voor de gemiddelde fokker is alleen het woord tieten al genoeg.

Hier heb je de eerste al:
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

godverdomme, BT je laat mij echt kwijlen nu.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:07:07 #225
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866375
quote:

[ afbeelding ]

Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.

Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent *

*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.

dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:07:14 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866379
quote:

[ afbeelding ]

!!!!!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866391
quote:

[ afbeelding ]

Zo dan
Hier doet een Fokker even een boekje open
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73866411
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij geeft toe dat je een lekker uitziende vent in zijn kont zou nemen. Homo.
ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
pi_73866414
quote:
[ afbeelding ]

True, true.
pi_73866425
quote:
homo
Gast
pi_73866427
Ja shemales hoeven ook geen epic boobs te hebben toch? Zijn ook genoeg vrouwen met een a-cup.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:08:59 #232
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866443
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Zo dan
Nou idd
pi_73866446
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Zo dan
Iets teveel bacardi op (heb vakantie), maargoed. Dronken mensen zeggen de waarheid he !
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:09:18 #234
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866450
quote:

[ afbeelding ]

BOKS.
Long live music.
pi_73866452
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:

[..]

ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
Het alfavrouwtje, welteverstaan.
pi_73866457
Weetje wat een mindfuck zou zijn, een shemale die een hewoman neemt. Dus een "man die een vrouw geworden is maar nog een pik heeft" die een " vrouw die een man geworden is die een kut heeft" neemt.
pi_73866469
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.
Dan zou ik het heel, heel misschien overwegen.
pi_73866517
Laat die lucide dromen vannacht maar komen. /.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:11:56 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866529
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.

Maar aan de andere kant sta je ook met afgrijzende gevoelens.

Iets met gemengde gevoelens ofzo?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866531
Het is echt heel erg niet opwindend om een man zo te horen praten
pi_73866542
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja shemales hoeven ook geen epic boobs te hebben toch? Zijn ook genoeg vrouwen met een a-cup.
Mwah, meningen zullen verschillen, maar ik hou wel van een ronde kont en volle borsten. Tuurlijk heb ik wel eens een vriendin gehad die het wat minder had, maar echt gelukkig word ik toch echt vanaf een volle C cup.
pi_73866551
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.

Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:12:55 #243
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866564
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.
Dan zou ik het heel, heel misschien overwegen.
Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.

Van horen zeggen uiteraard.
Long live music.
pi_73866566
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het alfavrouwtje, welteverstaan.
En dat weet jij.... omdat je er achter stond? Just a wild guess....
pi_73866567
quote:

Hoe kun je NIET merken dat het ze een penis heeft?
Of bedoel je met omgebouwde vagina en alles?
pi_73866573
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef MASD het volgende:

[..]

Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.

Van horen zeggen uiteraard.
Road Trip
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:14:11 #247
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866593
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?
Knalt zijn warme stok tussen zijn kont met een touwtje. Tenslotte toch donker?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866595
quote:

Hooo, als je niet weet dat je een shemale neukt - alhoewel ik dat betwijfel, je gaat toch op z'n minst even voelen daar ( ) - weegt het anders dan wanneer je het wel weet. Hell, als je het stiekem goed vond, ga je het wel vaker doen, stiekem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2009 00:20:25 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:14:22 #249
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866599
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef zarGon het volgende:
Laat die lucide dromen vannacht maar komen. /.
Ok, mindfuck. Die Lucille van LINGO hè. Zou die een grote of een kleine clitoris hebben?
Long live music.
pi_73866613

De keuze is aan jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')