abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:07:14 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866379
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.

Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.

[ afbeelding ]

Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.

Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent *

*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.

De lengte verschilt doordat de dame in kwestie niet altijd even veel opwindt.
!!!!!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73866391
quote:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.

Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.

[ afbeelding ]

Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.

Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent *

*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.

Zo dan
Hier doet een Fokker even een boekje open
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73866411
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij geeft toe dat je een lekker uitziende vent in zijn kont zou nemen. Homo.
ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
pi_73866414
quote:
[ afbeelding ]

True, true.
pi_73866425
quote:
homo
Gast
pi_73866427
Ja shemales hoeven ook geen epic boobs te hebben toch? Zijn ook genoeg vrouwen met een a-cup.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:08:59 #232
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866443
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Zo dan
Nou idd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73866446
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Zo dan
Iets teveel bacardi op (heb vakantie), maargoed. Dronken mensen zeggen de waarheid he !
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:09:18 #234
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866450
quote:

[ afbeelding ]

BOKS.
Long live music.
pi_73866452
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:

[..]

ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
Het alfavrouwtje, welteverstaan.
pi_73866457
Weetje wat een mindfuck zou zijn, een shemale die een hewoman neemt. Dus een "man die een vrouw geworden is maar nog een pik heeft" die een " vrouw die een man geworden is die een kut heeft" neemt.
pi_73866469
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.
Dan zou ik het heel, heel misschien overwegen.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73866517
Laat die lucide dromen vannacht maar komen. /.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:11:56 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866529
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.

Maar aan de andere kant sta je ook met afgrijzende gevoelens.

Iets met gemengde gevoelens ofzo?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866531
Het is echt heel erg niet opwindend om een man zo te horen praten
pi_73866542
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja shemales hoeven ook geen epic boobs te hebben toch? Zijn ook genoeg vrouwen met een a-cup.
Mwah, meningen zullen verschillen, maar ik hou wel van een ronde kont en volle borsten. Tuurlijk heb ik wel eens een vriendin gehad die het wat minder had, maar echt gelukkig word ik toch echt vanaf een volle C cup.
pi_73866551
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.

Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:12:55 #243
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866564
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.
Dan zou ik het heel, heel misschien overwegen.
Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.

Van horen zeggen uiteraard.
Long live music.
pi_73866566
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het alfavrouwtje, welteverstaan.
En dat weet jij.... omdat je er achter stond? Just a wild guess....
pi_73866567
quote:

Hoe kun je NIET merken dat het ze een penis heeft?
Of bedoel je met omgebouwde vagina en alles?
pi_73866573
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef MASD het volgende:

[..]

Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.

Van horen zeggen uiteraard.
Road Trip
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:14:11 #247
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866593
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?
Knalt zijn warme stok tussen zijn kont met een touwtje. Tenslotte toch donker?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866595
quote:

Hooo, als je niet weet dat je een shemale neukt - alhoewel ik dat betwijfel, je gaat toch op z'n minst even voelen daar ( ) - weegt het anders dan wanneer je het wel weet. Hell, als je het stiekem goed vond, ga je het wel vaker doen, stiekem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2009 00:20:25 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:14:22 #249
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866599
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef zarGon het volgende:
Laat die lucide dromen vannacht maar komen. /.
Ok, mindfuck. Die Lucille van LINGO hè. Zou die een grote of een kleine clitoris hebben?
Long live music.
pi_73866613

De keuze is aan jullie
pi_73866625
quote:

Die gemengde gevoelens he.. Komen die vanuit je zelf, of ontstaan die uit wat anderen eventueel van je zouden vinden?

Indien het 1e, dan ben ik benieuwd naar het volgende: Weet je hoe je in het leven staat?
Indien het 2e, who de fuck cares wat anderen denken? Stiekem, zullen ze ook graag een strak gaatje willen penetreren.

Je moet gewoon leren om je vrij weinig aan te trekken van de rest. Alleen jouw eigen standaarden tellen. Je leeft toch voor jezelf, of niet?
pi_73866647
quote:

[ afbeelding ]

Ik geef je groot gelijk en klinkt als een prachtige piemel Dario !
pi_73866661
wow... ik heb vrouwen nooit horen klagen, maar zo enthousiast als dat jij dat bent heb ik dan ook weer niet meegemaakt. Verder laat ik het hier maar bij voordat ik beticht word van E-hosseling.
pi_73866670
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Oorbeer het volgende:
[ afbeelding ]

De keuze is aan jullie
Elke gezonde man gaat voor rechts, goh.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:17:49 #255
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866679
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Die gemengde gevoelens he.. Komen die vanuit je zelf, of ontstaan die uit wat anderen eventueel van je zouden vinden?

Indien het 1e, dan ben ik benieuwd naar het volgende: Weet je hoe je in het leven staat?
Indien het 2e, who de fuck cares wat anderen denken? Stiekem, zullen ze ook graag een strak gaatje willen penetreren.

Je moet gewoon leren om je vrij weinig aan te trekken van de rest. Alleen jouw eigen standaarden tellen. Je leeft toch voor jezelf, of niet?
Ik heb het niet over mijzelf.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866680
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Oorbeer het volgende:
[ afbeelding ]

De keuze is aan jullie
B is meer vrouwelijk.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:19:23 #257
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866716
Hoe verder we in dit topic komen, hoe ranziger het word.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:19:43 #258
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73866729
quote:

[ afbeelding ]

Dankje, nu zie ik het voor me.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73866732
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef MASD het volgende:

[..]

Ok, mindfuck. Die Lucille van LINGO hè. Zou die een grote of een kleine clitoris hebben?
Nu je het zegt...

Zij heeft hoogstwaarschijnlijk een piemel, nu ik er zo over nadenk... Het is in ieder geval een luguber plekje.

En Bea dan? Hoe zou een rimpelclit eruitzien? En better yet, wat voor geluid zou dat produceren tijdens het liefkozend strelen ervan?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:20:19 #260
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866743
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73866754
B, obviously.

Zelfs als er een daadwerkelijke vrouw, maar een gruwelijk lelijke en weerzinwekkende, aan de linker kant zou staan, zou ik nog steeds liever voor optie B gaan.

Ze heeft best een mooi gezicht en mooie heupen en buik ook voor een man.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:20:56 #262
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866759
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nu je het zegt...

Zij heeft hoogstwaarschijnlijk een piemel, nu ik er zo over nadenk... Het is in ieder geval een luguber plekje.

En Bea dan? Hoe zou een rimpelclit eruitzien? En better yet, wat voor geluid zou dat produceren tijdens het liefkozend strelen ervan?
als een oude deur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866767
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mijzelf.
Check

Ik heb al geleerd om me bek te houden als ik gezopen heb in rl (even voor jullie info, is mss wel grappig (of ga ik weer de mist in). Na een avondje zuipen met mijn maten eindigden we, op mijn initiatief op de Doubletstraat (hoerenstraat vlak bij HS in DH). Het is dat het 4 uur was en alles dicht was want anders.... ), Op fora moet ik er nog aan werken, kennelijk. Let vooral niet op mij en ga verder
pi_73866768
Dario_ is een troll.
Groeten, Capt. Obvious
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:21:41 #265
165512 MASD
Music is dead.
pi_73866778
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Elke gezonde man gaat voor rechts, goh.
De keuze is dus relatief aan de keuzeonderwerpen. Blijkbaar is het uiterlijk belangrijker dan de penis of kut. Beetje als met die twilight-craze. Niemand zal toegeven dat ze dode mensen willen neuken, maar als het vampieren zijn is het okay.

RARE WERELD!>!>!
Long live music.
pi_73866790
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief. Kijkende naar je PI neig ik meer naar het 1e...
pi_73866802
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef Hetiszover het volgende:
Dario_ is een troll.
Groeten, Capt. Obvious
Niggah, STFU.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:22:34 #268
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866803
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866805
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nu je het zegt...

Ik denk dat Lucille een prachtig kutje heeft.
pi_73866816
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Check

Ik heb al geleerd om me bek te houden als ik gezopen heb in rl (even voor jullie info, is mss wel grappig (of ga ik weer de mist in). Na een avondje zuipen met mijn maten eindigden we, op mijn initiatief op de Doubletstraat (hoerenstraat vlak bij HS in DH). Het is dat het 4 uur was en alles dicht was want anders.... ), Op fora moet ik er nog aan werken, kennelijk. Let vooral niet op mij en ga verder
Heb je een bijna-neukervaring gehad of heb je daadwerkelijk gecopuleerd toen je lam was?
pi_73866822
Ik krijg nu echt overál rare gedachten bij...

dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:23:46 #272
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866839
Ok,

Ik heb zo afentoe wel is meisjes over de vloer , one night stands achtige dingen.

Weetje dat ik nu de eerst volgende keer twijfels ga krijgen

Zeker in 020
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:23:47 #273
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_73866840
Ik moet hier helemaal niet kijken
I never workout
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:24:10 #274
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73866850
Het was al een dubieus topic, het is er niet beter op geworden.
pi_73866857
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef MASD het volgende:

[..]

De keuze is dus relatief aan de keuzeonderwerpen. Blijkbaar is het uiterlijk belangrijker dan de penis of kut. Beetje als met die twilight-craze. Niemand zal toegeven dat ze dode mensen willen neuken, maar als het vampieren zijn is het okay.

RARE WERELD!>!>!
Okay, haar:

of die shemale?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:25:07 #276
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866873
Kap is met die keuzes.

vet irritant.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:25:42 #277
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73866883
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief. Kijkende naar je PI neig ik meer naar het 1e...
Ja die PI is smerig he? I love it.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:25:45 #278
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866887
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
Ok,

Ik heb zo afentoe wel is meisjes over de vloer , one night stands achtige dingen.

Weetje dat ik nu de eerst volgende keer twijfels ga krijgen

Zeker in 020
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866890
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Goofisch het volgende:
Kap is met die keuzes.

vet irritant.
Inderdaad, ik wil allebei
pi_73866891
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je een bijna-neukervaring gehad of heb je daadwerkelijk gecopuleerd toen je lam was?
Los van mijn vreemde actie (achteraf gezien), was ik ontmaagd op mijn 12e door de dochter van een vriendin van mijn moeder. Natuurlijk klinkt dit als stoere praat, maar beeld je dit eens even in: Zou een kerel, die toegeeft op FOK een shemale te neuken indien de piemel niet in beeld komt, het daadwerkelijk van zulke verhalen moeten hebben?.

I think not.
pi_73866917
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Dario_ het volgende:

[..]

Los van mijn vreemde actie (achteraf gezien), was ik ontmaagd op mijn 12e door de dochter van een vriendin van mijn moeder. Natuurlijk klinkt dit als stoere praat, maar beeld je dit eens even in: Zou een kerel, die toegeeft op FOK een shemale te neuken indien de piemel niet in beeld komt, het daadwerkelijk van zulke verhalen moeten hebben?.

I think not.
Gast, zoek hulp ofzo.
pi_73866929
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
one night stands achtige dingen.
Oh je bedoelt escorts?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:28:35 #283
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73866954
quote:

[..]

I think not.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73866961
Oké, dit topic is nu echt te ver afgezakt
pi_73866972
quote:

[..]

I think not.
12-jarige chicks kunnen geen stijve krijgen, toch? TOCH?! .
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:29:36 #286
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73866976
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Okay, haar:

[ afbeelding ]

of die shemale?
mên wtf is dat dan.
pi_73866992
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef griekjeee het volgende:

[..]

mên wtf is dat dan.
Een bejaarde .

Ik loop serieus vast hier, m'n brein kan dit dilemma niet meer aan.
pi_73866994
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik grijp mis in je fobo, waarom?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:30:41 #289
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73866998
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh je bedoelt escorts?
Ik bedoel meisjes die ik versier met stappen of ergens anders. Zo gaat dat in het dagelijks sociale leven tegenwoordig.

Daar betaal je niet voor, Dat is vrijwillig.

Maar hoe is zo''n escort internetheld? beetje te doen of staan ze kurkdroog?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:31:01 #290
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73867007
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Een bejaarde .

Ik loop serieus vast hier, m'n brein kan dit dilemma niet meer aan.
Joh.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:31:10 #291
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73867013
quote:
Hartstikke gezellig
pi_73867014
Het is trouwens maar goed dat we aan de 300 posts zijn.
Of heeft Dario_ de OP voor een deel 2 al klaar?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:31:28 #293
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73867017
quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:31:58 #294
165512 MASD
Music is dead.
pi_73867023
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
Het is trouwens maar goed dat we aan de 300 posts zijn.
Of heeft Dario_ de OP voor een deel 2 al klaar?
Ik ben bang dat een deel 2 óf in R&P óf in KPD komt te staan.
Long live music.
pi_73867024
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:32:23 #296
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73867031
Nog shemales?

iemand?

nu we toch bezig zijn.
pi_73867046
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik ben bang dat een deel 2 óf in R&P óf in KPD komt te staan.
.

Ik wil iig niet nr 300 zijn en die verantwoordelijkheid op me krijgen, later.
pi_73867049
Stel je voor: je vrienden komen je opzoeken (huisbezoek), maar op dat moment neuk jij een shemale. Zou je stoppen en jezelf proberen uit te leggen of zou met z'n allen losgaan op die überlekkere kont en achteraf een biertje drinken?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:33:18 #299
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73867061
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
Stel je voor: je vrienden komen je opzoeken (huisbezoek), maar op dat moment neuk jij een shemale. Zou je stoppen en jezelf proberen uit te leggen of zou met z'n allen losgaan op die überlekkere kont en achteraf een biertje drinken?

pi_73867063
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

12-jarige chicks kunnen geen stijve krijgen, toch? TOCH?! .
Chicks die 12 jaar zijn en een stijve krijgen? DOES NOT CUMPUTE !!

Nee, dametje in kwestie was 15. Zij had oudere broers en was dus van iets meer op de hoogte dan dat ik was. Het mooie was dat zij het initiatief nam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')