heuj heuj heuj wilders aan de macht!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
Maar ik wist al dat velen hier geen kritiek kunnen accepteren. Tenzij het over Marokkanen gaat.
quote:
Het orgineel is idd tenenkrommend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
Maar ik wist al dat velen hier geen kritiek kunnen accepteren. Tenzij het over Marokkanen gaat.
Matig IHVK, matig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
Hoezo is dat kritiek? Autistische fokkers zouden zoiets nooit doen, dus hoeven zich ook niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
Dat is een hoax man. De meeste fokkers zijn geen autisten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is dat kritiek? Autistische fokkers zouden zoiets nooit doen, dus hoeven zich ook niet aangesproken te voelen.
Maar wel te verlegen om te gaan zingen in een bus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is een hoax man. De meeste fokkers zijn geen autisten.
autist to the bone...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is dat kritiek? Autistische fokkers zouden zoiets nooit doen, dus hoeven zich ook niet aangesproken te voelen.
Nou ja het was heel gezellig hoor. Maar die Romeinen die vinden dat ook niet leuk allicht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel te verlegen om te gaan zingen in een bus.
Nou dan liever autistisch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel te verlegen om te gaan zingen in een bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |