Alsof jij tegen je moeder japans gaat praten als jullie in Japan wonen, schei toch uit manquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Toenet in de bus dacht ik een rustig ritje naar huis te hebben met geen gepraat, maar het bleek andersOp een gegeven moment begonnen van die marrokanen heel hard in hun eigen taal praten. Ik had echt zoiets van houd je fucking bek ofzo
Hoe zijn deze mensen ooit door de inburgeringscursus heen gekomen!?
![]()
Ik oordeel niet snel over buitenlanders maar deze mogen terug naar hun eigen land!
Omdat ze 1 keer te hard praten in een bus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Toenet in de bus dacht ik een rustig ritje naar huis te hebben met geen gepraat, maar het bleek andersOp een gegeven moment begonnen van die marrokanen heel hard in hun eigen taal praten. Ik had echt zoiets van houd je fucking bek ofzo
Hoe zijn deze mensen ooit door de inburgeringscursus heen gekomen!?
![]()
Ik oordeel niet snel over buitenlanders maar deze mogen terug naar hun eigen land!
Ik vind het niet meer als normaal dat mensen niet heel erg hard gaan praten als iedereen gewoon lekker stil is. Dat zou ik bij Nederlanders ook zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Biels het volgende:
Ze mogen terug omdat ze een luid gesprek hadden? Nee, jij zal vast niet snel oordelen.
Waar wil je die heen sturen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer als normaal dat mensen niet heel erg hard gaan praten als iedereen gewoon lekker stil is. Dat zou ik bij Nederlanders ook zeggen
Ouwe neger oma's met een andere dan blanke huidskleur kunnen er anders ook wat van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:09 schreef MADVILLAIN het volgende:
ouwe blanke oma's zitten ook altijd hard te praten in de bus.
Afgezien dat die mensen waarschijnlijk nooit zo'n nutteloze cursus hebben moeten doen: wat heeft het er in vredesnaam mee te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
...Hoe zijn deze mensen ooit door de inburgeringscursus heen gekomen!?...
Waarom dan excessieve straffen voor buitenlanders?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kun je met deze helaas niet doen.
Tjah omdat ze hier zijn komen wonenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom dan excessieve straffen voor buitenlanders?
Of ze zijn hier geborenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tjah omdat ze hier zijn komen wonen
Dus moeten ze maar weer vertrekken zodra ze iets doen wat jou niet aanstaat, omdat hun grootouders 2 generaties terug hierheen zijn gekomen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tjah omdat ze hier zijn komen wonen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Omg wordt dit echt nog steeds gezegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |