Donequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef Incolumis het volgende:
woot woot, ik mag 20 mensen uitnodigen, dus degenen op de lijst, pm me even. (19 man dus want mijn vriendin moet er ook bij natuurlijk)
Krijg je een bevestiging van de invite? Want ik heb nog niks zien binnenkomenquote:
Dan maar iemand die t wel heel graag wilquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier ga ik niet meer op wachten.veel te overhyped.
Ten tweede zijn er in mijn omgeving veel te weinig mensen die Gmail gebruiken.
Net als bij Google Latitude
waar stond dat? ze schijnen een wave toe te voegen voor invites?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef Incolumis het volgende:
woot woot, ik mag 20 mensen uitnodigen, dus degenen op de lijst, pm me even. (19 man dus want mijn vriendin moet er ook bij natuurlijk)
ja ik zat ineens in een wave met de melding dat ik er 20 kon uitnodigenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
waar stond dat? ze schijnen een wave toe te voegen voor invites?
Hebben de 19 al gePMd? Beetje jammer dat mensen hun naam hier droppen en vervolgens helemaal niets meer in de gaten houden....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja ik zat ineens in een wave met de melding dat ik er 20 kon uitnodigen
pm je adres maar even, als ik morgen nog invites over heb krijgen jullie 3 er ook 1quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Als je er nog een over hebt, hoor ik het graag. Hoewel ik begrijp dat het beter is het lijstje af te gaan, vind ik het enigszins vreemd dat mensen er nu ineens geen aanspraak meer op maken...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pm je adres maar even, als ik morgen nog invites over heb krijgen jullie 3 er ook 1
Nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Incolumis het volgende:
MJay1, arn0, borisz en NoBoNo kunnen van de lijst af.
schanulleke en Crazy_maniac wacht ik nog even mee tot morgen, zodat de 1e 20 in de lijst nog kunnen reageren.
Nog niks gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die een invite willen, mogen mij ook PM'en en vervolgens zelf regelen dat ze van de lijst kunnen. Geen zin om dat te fixen.
Invite others to Google Wavequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |