Da's vast een vreselijke spamboer maar ik probeer het toch maar even. Sinds ik de catch all van m'n maildinges heb ingesteld ben ik daar heel gemakkelijk in gewordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef MJay1 het volgende:
Ik gebruik zelf geen Twitter, maar misschien dat dit iets is voor de Twitteraars onder ons?
http://www.wave-info.info/
Ik zou niet weten of het werkt, maar misschien dat iemand hier geluk heeft
Heb ook al twee zo'n sites geprobeerd, maar voorlopig zonder succes. Ik laat wel iets weten als een site werktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Da's vast een vreselijke spamboer maar ik probeer het toch maar even. Sinds ik de catch all van m'n maildinges heb ingesteld ben ik daar heel gemakkelijk in geworden
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat die site niet werkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Da's vast een vreselijke spamboer maar ik probeer het toch maar even. Sinds ik de catch all van m'n maildinges heb ingesteld ben ik daar heel gemakkelijk in geworden
with: public is uitgeschakeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef magnifor het volgende:
Ik kom niet in de fok wave? er wordt niks gevonden?
is best mogelijk ja, alles gewoon integreren in 1 programma, zou wel beter zijn denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef NoBoNo het volgende:
Ik vermoed dat Wave een soort van voorproefje ook is voor het OS van Google. Zeker als je ook ziet dat er eigen extensies ed ontwikkeld kunnen worden.
Wat een kut usernaamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb de afgelopen dag meer getwitterd dan ooit tevoren bij elkaar maar geen enkel succes.
quote:]Thank you for signing up to give us early feedback on Google Wave. We're happy to give you access to Google Wave and are enlisting your help to improve the product.
Niet voordringen hè!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef Tiemie het volgende:
Nog steeds geen wave hier... Is er hier al iemand die invites over heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |