Ja, ga over twee weken naar antwerpen bij Rudy logerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je daar ook voor de tweede boek?
Bonnie was net op TV en toen moest ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zuipen??dat klinkt zo..euh.... Bonnie
![]()
O, vet! is dat je manager?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ga over twee weken naar antwerpen bij Rudy logerenEn dan gaan we brainstormen over de omslag en contract tekenen enzo
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bonnie was net op TV en toen moest ik aan jou denken
Nee, Rudy is de meneer van de omslagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, vet! is dat je manager?
u know, dat ik wel een exemplaar wil mét voorwoord. Like the last one.
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja zeg hahahaha
![]()
o, omdat ik iedereen voor Bonnie uitmaak?
choose ur words carefully...![]()
genoegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zuipen??dat klinkt zo..euh.... Bonnie
![]()
Ben waarschijnlijk in december in Nederland. Moeders gaat niet goed dus die wil ik wel zien.
Laat je nog wel wat van die wijn over? hoeveeel flessen heb je ingeslagen?
o, hij bedenkt de omslag? geweldig! Heb je er nog wel zeggenschap in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Rudy is de meneer van de omslagHet klikte enorm de eerste keer dat we elkaar ontmoetten. Een soort van crush zonder de seksuele component, zeg maar.
Praat ie tegen jou wel terug dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Keukenkast, ik zat nog allemaal tegen je aan te praten op msn, ben je gewoon offline! It'll better be your internet!
Yeah, we hebben echt tot en met het lettertype overlegd de vorige keer. Ging echt geweldig, we dachten er allebei hetzelfde over dus het was gewoon het beamen van elkaars ideeenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, hij bedenkt de omslag? geweldig! Heb je er nog wel zeggenschap in?
Ja net nog wel, en toen opeens niet en toen was ie opeens offlinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Praat ie tegen jou wel terug dan?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Keukenkast, ik zat nog allemaal tegen je aan te praten op msn, ben je gewoon offline! It'll better be your internet!
Ik heb gewoon Bonnie aan jou gekoppeld, doet er niet zo toe waarom. Mijn brein werkt nu eenmaal zo. Ik moet ook aan Bassie denken als ik mijn schaamhaar bijwerkquote:
Hij zei tegen mij niet eens hoi terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja net nog wel, en toen opeens niet en toen was ie opeens offline.
OMG hahahahaahahah dat geluidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik maar denken dat schildpadden geen geluid maken
omg Bassie?? moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Bonnie aan jou gekoppeld, doet er niet zo toe waarom. Mijn brein werkt nu eenmaal zo. Ik moet ook aan Bassie denken als ik mijn schaamhaar bijwerk
Hij werkt voor de uitgeverij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, we hebben echt tot en met het lettertype overlegd de vorige keer. Ging echt geweldig, we dachten er allebei hetzelfde over dus het was gewoon het beamen van elkaars ideeen
net als bij Akela ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Bonnie aan jou gekoppeld, doet er niet zo toe waarom. Mijn brein werkt nu eenmaal zo. Ik moet ook aan Bassie denken als ik mijn schaamhaar bijwerk
Yeah, hij staat ook in de winkel (het is een boekwinkel en een uitgeverij). Ik heb wel wat ideeen, die heb ik op mijn forum gezet, moet je maar even kijken daar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij werkt voor de uitgeverij?
Toch goed dat jullie op 1 lijn zitten..
Heb je al iedeen voor de kaft van deel 2?
Daarbij denk ik aan mijn moederquote:
o ja, je homepage..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hij staat ook in de winkel (het is een boekwinkel en een uitgeverij). Ik heb wel wat ideeen, die heb ik op mijn forum gezet, moet je maar even kijken daar.
bij akela ik doe mijn best moest jij toch aan bas van toor denken ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarbij denk ik aan mijn moederHoe kom je daar nou bij, mis ik iets?
Doe 'm de groeten van mequote:
Groetjes terug.quote:
quote:
Ja jij krijgt er eentje terug.quote:
quote:
Ja, je kwam even aan bod dat je tof en lief was en dat een zeker persoon blij was je ontmoet te hebben. En zo. En over groetjes en hartjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:05 schreef wonderer het volgende:
Tof
(en over mij? Ja toch? Ja? Of niet?)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je kwam even aan bod dat je tof en lief was en dat een zeker persoon blij was je ontmoet te hebben. En zo. En over groetjes en hartjes.
Ik observeer en schrijf het later allemaal opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij bent dan ook ongeveer de enige die eigenlijk op geen enkele manier verbonden is aan het drama.
Ben ik met mijn zus heen geweestquote:
Cadans 3quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik observeer en schrijf het later allemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |