Zeer dopequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
IK GA PER 1 NOVEMBER GEWOON IN EEN WOONBOOT WONEN![]()
Contract ondertekend![]()
Im the god of the waters now
Via kamernet natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gefeliciteerd jongen!!![]()
![]()
![]()
![]()
HOe ben je eigenlijk aan een woonboot gekomen? Is dat via de privé sector?
Zijn ze er ook weer als stelletje van de boos af gekomen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Heeft vriend van mij met zijn vriend ook gedaan vorig jaar. de mensen op de fotos zager er totaal niet slecht uit
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via kamernet natuurlijk![]()
Oeh er moet nu zoveel geregeld worden, en daarmee bedoel ik:
Ikea here I come
\quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Heeft vriend van mij met zijn vriend ook gedaan vorig jaar. de mensen op de fotos zager er totaal niet slecht uit
o netjes!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via kamernet natuurlijk![]()
Oeh er moet nu zoveel geregeld worden, en daarmee bedoel ik:
Ikea here I come
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
IK GA PER 1 NOVEMBER GEWOON IN EEN WOONBOOT WONEN![]()
Contract ondertekend![]()
Im the god of the waters now
lolquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn ze er ook weer als stelletje van de boos af gekomen?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o netjes!
maar in Oud-Zuid? Ik heb daar nooit woonboten gezien. Je zit toch niet in de poor section van Oud-Zuid, right?
Leuk wel. Uitgeslapen, gesport, naar het dorp gefietst en het verbouwde winkelcentrum bewonderd, en me rotgeergerd aan de grote groepen "nieuwe Nederlanders", toen bijgepraat in mijn oude sportschool, de ex van mijn broertje uitgenodigd om te komen eten en dus met haar naar de Appie geweest om eten te kopen, burritos gemaakt, en daarna bij de buurvrouw whisky gedronken.quote:
OMG das 20 jaar geleden.....quote:
o das netjes!! vlakbij het vondelparkquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een straat verderop van dit gebouw
heeeequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk wel. Uitgeslapen, gesport, naar het dorp gefietst en het verbouwde winkelcentrum bewonderd, en me rotgeergerd aan de grote groepen "nieuwe Nederlanders", toen bijgepraat in mijn oude sportschool, de ex van mijn broertje uitgenodigd om te komen eten en dus met haar naar de Appie geweest om eten te kopen, burritos gemaakt, en daarna bij de buurvrouw whisky gedronken.
Jouw dag?
Jaaa, en in de zomer aan mijn veranda zitten op het water om te barbecuen of gewoon rustig een boekje lezen of zonnen of lunchen of met vrienden wat drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das netjes!! vlakbij het vondelpark
Dat is het échte levenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, en in de zomer aan mijn veranda zitten op het water om te barbecuen of gewoon rustig een boekje lezen of zonnen of lunchen of met vrienden wat drinken
Los Morosquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeee![]()
how's Holland?![]()
wat zijn nieuwe nederlanders btw?
netjes!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, en in de zomer aan mijn veranda zitten op het water om te barbecuen of gewoon rustig een boekje lezen of zonnen of lunchen of met vrienden wat drinken
a si, pues.. the ones that i've encountered. lovvvvvvvvveee cock.quote:
en waarom ben jij zo happy?quote:
Mocro'squote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeee![]()
how's Holland?![]()
wat zijn nieuwe nederlanders btw?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben altijd happy. Dat weet je toch
ja, somebody filled me in... hahahquote:
what? weed? daar zit ik ook aan. hahahahahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I'm high on something else right now
Ik vind een groep petjes midden op straat tussen de winkels die uit het niks "tfoe" naar me roepen behoorlijk bedreigend ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, somebody filled me in... hahah
you don't like them do you?
o das waar. Toen ik vroeger weleens dingen moest ophalen in Zuid-Oost (Amsterdam) stonden ze ook met groepen niets te doen... onder obscure brugjes etc...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind een groep petjes midden op straat tussen de winkels die uit het niks "tfoe" naar me roepen behoorlijk bedreigend ja.
alhoewel ik heb begrepen dat pssst geen belediging is maar een manier van aandacht trekken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Desmonkey het volgende:
Iddpssssstt pssssstt.. trek 'ns aan m'n vinger... pssssst
Tfoooeeee hangt af hoe ze het uitroepen, maar vaak negatief van tfoee alsof ze moeten uitkotsen.
Niet doordeweeks, Miekequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
what? weed? daar zit ik ook aan. hahahahaha![]()
David brought the good stuff.
Wanneer kun je erin?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou eerder vanavond aan je uitgelegd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
what? weed? daar zit ik ook aan. hahahahaha![]()
David brought the good stuff.
Ze zullen me wel voor een flikker hebben aangezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das waar. Toen ik vroeger weleens dingen moest ophalen in Zuid-Oost (Amsterdam) stonden ze ook met groepen niets te doen... onder obscure brugjes etc...
wtf is tfoe?
ik hoor altijd wel van vriendinnen dat er altijd 'pssst' naar hun wordt geroepen.
hahaha Zeker hun manier van versieren....
dat ie last had van zenuwen and shit..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou eerder vanavond aan je uitgelegd?
OMG that's a compliment, right?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zullen me wel voor een flikker hebben aangezien
agressief?? jezus, je zou denken dat ze een chromosoom missen. Zelfspot kennen ze ook niet. Ze zijn vaak op pik getrapt...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
Right. Maar niet als ze daar agressief van worden
Hij vertelde toch dat ie Teun nog een keer ging zien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat ie last had van zenuwen and shit..
dus high on something kan meerdere interpretaties hebben en aangezien ik weet dat hij ook een jointje rookt....
snappie?
euhh..niet in dit topic...i think...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij vertelde toch dat ie Teun nog een keer ging zien?
Gooi het anders even op public domainquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij vertelde toch dat ie Teun nog een keer ging zien?
feli, doe je goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
i know, maar ik kon dat niet zeggen. hahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gooi het anders even op public domain
Stroekieeeequote:
was toch al oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gooi het anders even op public domain
zuipen??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |