Ik denk eerder een "oops"-moment toen ie in een KPD of S&G topic zat te kijken tijdens werk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo dat? kreeg je iets nasty doorgestuurd?
nah, in het begin haalde we veel in huis. maar niemand is ooit echt thuis. dus kon 3/4 steeds weggooien. Tevens iedereen wil buiten de deur eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt ook nooit wat in huis
Stouterdquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tevens iedereen wil buiten de deur eten.
Hij was al kopjes aan het geven. maar had het gelukkig gered. Dan je voor je medeleven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef Steve het volgende:
Oh My God jongens, Mike moest poepen! Poepen! Kunnen jullie het geloven?! Goed dat we het weten, kunnen we met hem meeleven. Poepen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik denk eerder een "oops"-moment toen ie in een KPD of S&G topic zat te kijken tijdens werk.
have you no class? jejequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij was al kopjes aan het geven. maar had het gelukkig gered. Dan je voor je medeleven.![]()
quote:
Tuurlijk wel.quote:
Remote desktoppen (alhoewel ze eigenlijk ook kunnen weten wanneer en wat je doet) of gewoon met mobiele phonequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger bij een WItgoedwinkel gewerkt (hoofdkantoor) daar zat ik ook naar hartenlust te internetten. Hoorde ik later dat de ICT alles bij hield.heb nooit wat van gehoord gelukkig.
Ik kijk er nooit in als ik @ work ben, maar die titels in MyAT vallen ookal opquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik denk eerder een "oops"-moment toen ie in een KPD of S&G topic zat te kijken tijdens werk.
thahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
*haalt een stukje eten tussen mijn tanden vandaan, Mais? dat had ik eergisteren gegeten*
![]()
Aangezien iedereen twittert, vond ik ook dat ik een bijdrage moest doen.![]()
![]()
quote:
Of je maakt gewoon een nieuwe fok-werk-account aan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit in als ik @ work ben, maar die titels in MyAT vallen ookal op
Ziten je collega's zo dicht opelkaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit in als ik @ work ben, maar die titels in MyAT vallen ookal op
síp the nanny rocks. blijf er luid op om lachen, especially CC & Niles tochquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, xag net die scene voorbij komen. heerlijk!!
Ben je ook fan van the Nanny? Iedereen die ik ken vind dat een vreselijke serie. Ik vind em nog steeds geweldig na 10 jaar. tijdloos.
Zat steeds al die gaysites af te struinen. Like an addict. hahahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Remote desktoppen (alhoewel ze eigenlijk ook kunnen weten wanneer en wat je doet) of gewoon met mobiele phone
quote:
quote:
Voor wat? Tentamens? boyfriend?quote:
Dan moet ik dubbel tvp-enquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:13 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Of je maakt gewoon een nieuwe fok-werk-account aan?
Maar je schaamt voor de titels in MyAT?![]()
Neuh, maar we hebben aan 1 kant glazen wanden en dan kunnen gang-lopers op je scherm kijken en zien dat je zit te internettenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ziten je collega's zo dicht opelkaar?
Ik vond Will&Grace in het begin toch wel erg goed. Goeie oneliners. De eerste 2 of 3 seizoenen, maar toen er andere schrijvers werden aangetrokken vond ik het wat minder... Zo rond de tijd dat Karen haar haar korter had.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heerlijke characters vind ik dat altijd, schijt aan alles, grote bek, ongeintresseerd etc
karen walker ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |