RDP: Remote Desktop Protocolquote:
Schijnbaar Nickelodeon's antwoord op crackhoer Hannah Montana en High School Musical. Het ziet er eerder uit als een 'broke straight frats' kalenderquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iCarly?? das toch voor Tweens and shit??![]()
Kijk uit met wat je zegt over Miley!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Schijnbaar Nickelodeon's antwoord op crackhoer Hannah Montana en High School Musical. Het ziet er eerder uit als een 'broke straight frats' kalender
Neen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt over Miley!
maar die jongens zitten niet in Icarly toch? Alleen die gast met die remote control... Ja, xie het ook weleens voorbij komen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Schijnbaar Nickelodeon's antwoord op crackhoer Hannah Montana en High School Musical. Het ziet er eerder uit als een 'broke straight frats' kalender
Godsklere, das oudquote:
Ja, volgens mij ook in combinatie met pics waarin ze onder de douche staat met een wit t-shirtje en haar uitspraak dat SatC haar favoriete tv-serie is. Dan nog erg onschuldig imo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hanna, ja, wat moet ik zeggen...ik vind het zoooo overtrokken die bullshit destijds omtrent die foto's met die blote rug... puriteins amerika weer.
jaaaaaaa kleinzoon..quote:
Mileyquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook in combinatie met pics waarin ze onder de douche staat met een wit t-shirtje en haar uitspraak dat SatC haar favoriete tv-serie is. Dan nog erg onschuldig imo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaa kleinzoon..
Vroegah.. toen opa nog TMF kon kijken via de kabel, zonder al die cyber en high definition rotzooi..
gewoon, met een zak chips in je hand en strepen op je tv..
Vroegah.. mijn kleinzoon
Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat het een handtas was...quote:
daarom heb ik geen TVquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
TMF was vroeger leuk!
Nu is het gewoon een veredelde ringtoon winkel geworden. Steeds meer van die kutprogramma's en steeds minder liedjes en hetzelfde is met MTV.
Ik mis de MTV van vroeger (UK) .. met Pip Dann, Ray Cokes.... tis nu echt vreselijk met die hollandse kuttroep. ik bedoel als ik Sita wil horen dan ga ik wel naar TMF tis beiden 3 keer niets... Hetzelfde geldt voor hier...Tis ook steeds meer programma's ... The Real World. Ik ken niemand die ernaar kijkt, maar tis on tv like forever........
wat niet is... kan nog komen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat het een handtas was...![]()
Klopt! ik heb geen gaydar....
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat niet is... kan nog komen....
Achja.. ijdele hoop.. tis mijn tweede naam..
Ik kan hier ook Nederlandse zenders ontvangen. Als ik wel eens een rondje zap. Zit Brock bv. : o he's hot. Maar hij verstaat er geen reet van. Waar hij wel van opkijkt is dat je blijkbaar alles mag laten zien op de Nedelandse tv. tieten, piemels etc...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
daarom heb ik geen TV
TMF is kut, MTV is kut, RTL is kut, SBS is.. nouja.. nog erger..
het enige waar ik nog TV voor aan zou schaffen is NGG, DISC, en SCIFI channel
let me guess...he's blond?quote:
Een programma als dit: http://www.blootgewoon.kro.nl/quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kan hier ook Nederlandse zenders ontvangen. Als ik wel eens een rondje zap. Zit Brock bv. : o he's hot. Maar hij verstaat er geen reet van. Waar hij wel van opkijkt is dat je blijkbaar alles mag laten zien op de Nedelandse tv. tieten, piemels etc...
Anita Dothquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Desmonkey het volgende:
MTV's Partyzone
TMF's Welcome 2 the pleasurezone
o god nee, dat is uit den boze..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Een programma als dit: http://www.blootgewoon.kro.nl/
kan daar niet op de publieke omroep?
Arme Des, hoe lang geleden is je brein als vloeistof uit je neus gekomen?quote:
aaahhh the good ol' dayz.quote:
Sinds jij hier post.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Arme Des, hoe lang geleden is je brein als vloeistof uit je neus gekomen?
Am I bovvered?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Het is ook geen compliment, maar een garantie.
quote:
Eh ik was helemaal niet offlinequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
Zeg BB,
This is getting old. Een comment maken en dan meteen offline zijn.
show urself, bitch..
Die heb ik laatst in de winkel gesproken.quote:
dat zal..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die heb ik laatst in de winkel gesproken.
Moederskindje
hahahahahahah what a dumb bitches hahahahquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Stel eist schadevergoeding na homocruise
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
David is weer terug van LA. (moest daar boksen). Hij had meteen weed gehaald. Lekker jointje gedraaid. had ie de voordeur open laten staan. Nu ruikt de hal naar een coffeeshop.
Leuk voor de buren. Die zijn al zo stiff.
echt iets voor jouquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahahahah what a dumb bitches hahahah
hmmm een homocruise??? 1500 men no where to go....
![]()
hahahaah on second thought, nee toch maar niet.... Volgens mij zijn dat geen hot bitches.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
IK GA PER 1 NOVEMBER GEWOON IN EEN WOONBOOT WONEN![]()
Contract ondertekend![]()
Im the god of the waters now
gefeliciteerd jongen!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
IK GA PER 1 NOVEMBER GEWOON IN EEN WOONBOOT WONEN![]()
Contract ondertekend![]()
Im the god of the waters now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |