zit je daar ook op te wachten?quote:
jij hebt ook nooit wat in huisquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
ff boodschappen doen.
Kep geen reet in huis. Er ligt alleen een fles champagne en een sinaasappel in de ijskast.
voorspelde reactie: Go fuck ur bottle.![]()
![]()
hoeft toch ook niet in the city that never sleepsquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt ook nooit wat in huis
't is nog niet eens koopavondquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef wonderer het volgende:
Lekker naar het dorp is helemaal niet zo leuk als overal grote groepen "petjes en bontkraagjes" rondhangen
Hoezo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:41 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben goed in me door opdrachten heenlullen
Gewoon. Ik had iets niet, en dat heb ik toen in een uurtje bij elkaar gegooid en mijn tutor was onder de indrukquote:
Wheheh. Klasse.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gewoon. Ik had iets niet, en dat heb ik toen in een uurtje bij elkaar gegooid en mijn tutor was onder de indruk
Zelfkennis FTWquote:
En een NSFW-filter tegen meekijkende collega's bedenken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Peter het volgende:
Wat een rust hierHeerlijk, ga ik ook eens optijd eten enzo
hoezo dat? kreeg je iets nasty doorgestuurd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
En een NSFW-filter tegen meekijkende collega's bedenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |