Ook dat, alleen is het niet te doen om voor 10 tentamens te leren in mn tentamenweekquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef TNA het volgende:
Dit is geen SOG, dit is alles uitstellen tot het laatste moment omdat je dan het beste kunt leren.
Tien tentamens? Wat dacht je, ik prop mijn hele propedeuse in één week?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Ook dat, alleen is het niet te doen om voor 10 tentamens te leren in mn tentamenweek
Alle P vakken(die ik kan herkansen nu) en mn 2ejaars vakken in 1 week. Had ik maar wat gedaan in de zomervakantiequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Tien tentamens? Wat dacht je, ik prop mijn hele propedeuse in één week?
Wat de fok heb jij uitgevoerd dan? NIx?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Alle P vakken(die ik kan herkansen nu) en mn 2ejaars vakken in 1 week. Had ik maar wat gedaan in de zomervakantie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Alle P vakken(die ik kan herkansen nu) en mn 2ejaars vakken in 1 week. Had ik maar wat gedaan in de zomervakantie
daar komt 't zo'n beetje op neer jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wat de fok heb jij uitgevoerd dan? NIx?
kan ik wel gebruikenquote:
Juist!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Thy... het volgende:
Ik heb last van WOG
Dat klopt, dan begin ik er heel vroeg aan, laat ik het liggen en dan net de dag ervoor alles lekker afraffelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef BasEnAad het volgende:
Heel erg last van, al jaren. En meestal is het maar heel weinig werk...
Zow hey wat ben jij een vet stoere kerel zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Dawwa het volgende:
Ha, Mensen die serieus ver voor de tentamens beginnen met leren, losers.![]()
Echte bazen studeren niet meer dan 6 uurtjes voor een tentamen van 5 EC ( 140 uur )![]()
Die EC punten slaan echt nergens op.
Studenten hebben geen tentamens van 5 ECTS, dat is voor scholieren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Dawwa het volgende:
Echte bazen studeren niet meer dan 6 uurtjes voor een tentamen van 5 ECTS ( 140 uur )![]()
Die ECTS punten slaan echt nergens op.
Ach, ik heb tentamens gehad voor 9 ECTS waar ik 4 uur voor heb geleerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Dawwa het volgende:
Echte bazen studeren niet meer dan 6 uurtjes voor een tentamen van 5 ECTS ( 140 uur )![]()
Die ECTS punten slaan echt nergens op.
Onzinquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Studenten hebben geen tentamens van 5 ECTS, dat is voor scholieren.
'Lees' vakken, even samenvatting lezen en klaar is kees.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Ach, ik heb tentamens gehad voor 9 ECTS waar ik 4 uur voor heb geleerd, Alleen gaat dat niet lukken met wiskundetentamens. Daar heb je wel wat meer dan die 4 uurtjes voor nodig. Voor al mn tentamens waar ik geen opgaven voor hoef te oefenen reken ik dan ook altijd max 4 tot 6 uurtjes.
Het zijn de wiskundetentames welke het voor mij verpesten
Stoer hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Dawwa het volgende:
[..]
'Lees' vakken, even samenvatting lezen en klaar is kees.![]()
'Maak/Doe' vakken...
Gelukkig iets wat ontbreektquote:
charlie had er 40 jaar geleden toch aardig last vanquote:
Hihi, hooooi!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef RandomMoron het volgende:
die hierboven ben ik. inlog naam niet gecontroleerd
Dat is geen sog, dat is keiharde arbeid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:03 schreef Muzz_ het volgende:
2 uur leren
2 uur niksen
30 min weer leren
1 uur niksen
Discipline
'Last van SOG hebben.' Deze term net pas voor het eerst gehoord, of gewoon een uberknor?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef zquing het volgende:
klaag hier als je last van SOG hebt
klacht: SOG, terwijl ik veel te veel tentamens moet maken
En checkerdecheck hier.quote:
Je hebt zelfs "SOA's"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
'Last van SOG hebben.' Deze term net pas voor het eerst gehoord, of gewoon een uberknor?![]()
Je hebt geen last van SOG, je sogt, ik sog, jij sogt, wij soggen.
Ga jij maar eens een fatsoenlijke OP maken met ik sogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
'Last van SOG hebben.' Deze term net pas voor het eerst gehoord, of gewoon een uberknor?![]()
Je hebt geen last van SOG, je sogt, ik sog, jij sogt, wij soggen.
USC, Economie, ben benieuwd naar je oordeel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een fatsoenlijke OP maken met ik sogMaar vertel, waar ben je lid en wat studeer je. Dan zal ik wel eens oordelen of je zo over me mag praten
Je bent niet pas dit jaar begonnen toch? Anders ben je een beetje zielig voor hoe hard je je best doet, ben je ouderejaars dan ben je zielig omdat je 't niet echt hebt begrepen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
USC, Economie, ben benieuwd naar je oordeel.
Wat een slecht verhaal. Ik wijs je volkomen terecht op je uberknorrige OP en vervolgens noem jij dat 'heel hard je best doen, of het totaal niet begrijpen.' Nu meen ik me te kunnen herinneren dat jij niet eens ergens lid bent en dan ga jij mij uitleggen hoe het allemaal werkt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef zquing het volgende:
[..]
Je bent niet pas dit jaar begonnen toch? Anders ben je een beetje zielig voor hoe hard je je best doet, ben je ouderejaars dan ben je zielig omdat je 't niet echt hebt begrepen.
Maar verder niets mis met de corpora hoor, de leden die ik ken zijn vrijwel allemaal toffe gozers welke zich wel normaal kunnen gedragen rond mensen die niet lid zijn. En economie,, ik hoop voor je dat je algemene economie gaat doen, want anders stelt die studie ook niet echt veel voor
Och, dat wat ik doe niet zoveel voorstelt wil best wel toegeven hoor, jammer alleen dat de echte beta/technische studies meer voorstellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat een slecht verhaal. Ik wijs je volkomen terecht op je uberknorrige OP en vervolgens noem jij dat 'heel hard je best doen, of het totaal niet begrijpen.' Nu meen ik me te kunnen herinneren dat jij niet eens ergens lid bent en dan ga jij mij uitleggen hoe het allemaal werkt?Gaat eens heel rap heen.
En wat betreft mijn studie. Ik duld geen kritiek van iemand die technische bedrijfskunde (beter bekend als HBO balansjes opstellen) doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |