Ja... maar een beetje jammer dat het de hele dag kan gebeuren op ieder moment maximaal 3 uur langquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
Wees blij dat ze het van te voren aankondigen.
Of de koelkast die vol staat met taart, bier en andere verjaardagsbenodigdhedenquote:
dat is een beetje raar ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... maar een beetje jammer dat het de hele dag kan gebeuren op ieder moment maximaal 3 uur lang!
Potverdikkie nou.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een lelijke en slecht geschreven brief trouwens
koud zat buiten voor het bier.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of de koelkast die vol staat met taart, bier en andere verjaardagsbenodigdheden
Als je hem gedurende die drie uur niet opent is er niets aan de hand, een koelkast kan makkelijk 24 uur zonder stroom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of de koelkast die vol staat met taart, bier en andere verjaardagsbenodigdheden
Ik doelde op hapjes en zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bewaart strippers in je koelkast?.
Hee, je moet wat overhebben voor koud bier.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb de oorlog nooit meegemaakt!
Die inhoud blijft wel een dag goed hoor.quote:
Ik heb dat ook eens gehad, middenin de winter. Zo kut hè, je hebt het echt nog een uur koud, al was het maar van de schrikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij ons was zaterdag de stroom er een paar uur (onaangekondigd) af. Stond net onder de douche, na 2 minuten opeens ijskoud water
Het kan wel kloppen. Even verderop zijn ze aan het bouwen. Dat bouwbedrijf is sowieso zo lachwekkend als een kei slechte caberetier. Zonder aankondiging hebben ze 3 dagen lang de stoep voor de deur opengelegd waardoor iedereen over loopplaten moest lopen om het huis uit te komen. Hier is toen wat van gezegd. Sowieso staat de straat soms vol met bouwkranen waardoor er minimaal 3 blokken omgereden moet wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |