Hou toch eens op!
Weet er iemand een forum waar wel serieus gediscussieerd wordt over onderwerpen als politiek zonder dat iedere discussie ontaard in een verschrikkelijk kinderachtige ruzie waarbij iedere partij zo krampachtig mogelijk vasthoudt aan zijn eigen stellingen? Dan ga ik daar wel heen.
Ik heb er genoeg van en wil gewoon inhoudelijk van mening kunnen wisselen zonder dat er telkens zo sneu gereageerd wordt door mensen die niet verder hebben gekeken dan hun kortzichtige visie lang is...
Hetzelfde geldt overigens voor de topics over Israel en Ajax (daar kan je het een beetje verwachten...) e.d.
quote:oe, erg volwassen reactie weer!
Op donderdag 25 april 2002 13:20 schreef Modderman het volgende:
Moet je vooral zo'n topic openen, huilie!
als je inhoudelijk wilt reageren dan mag dat eventueel ook hoor!
quote:Hier is mijn inhoudelijke reactie:
Op donderdag 25 april 2002 13:23 schreef Mass het volgende:[..]
oe, erg volwassen reactie weer!
als je inhoudelijk wilt reageren dan mag dat eventueel ook hoor!
quote:Ja, huilie!
Op donderdag 25 april 2002 13:25 schreef SleepingSun het volgende:[..]
Hier is mijn inhoudelijke reactie:
Moet je vooral zo'n topic openen!
quote:LOL
Op donderdag 25 april 2002 13:25 schreef SleepingSun het volgende:[..]
Hier is mijn inhoudelijke reactie:
Moet je vooral zo'n topic openen!
Ik snap echt niet dat mensen zo kortzichtig zijn, en dat ook nog blijven. Ieder politiek nieuwsbericht eindigt in een ja-nee-geschreeuw naar elkaar, da's niet alleen jammer maar ook nog es strontirritant!!
Niemand kan es gewoon reageren, nee je bent OF voor LPF OF tegen, maar natuurlijk niet even zeggen wat je echt vind, dat kan niet
Veel FOK! plezier
quote:Mijn vraag was dan ook waar ik een dergelijk forum kon vinden
Op donderdag 25 april 2002 13:53 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Er zijn idd een hoop nutteloze, zinloze, achterlijke topics, met name over Pim en Ajax. Neemt niet weg dat er ook wel zinvol gediscusieerd wordt. Het is soms een beetje zoeken maar laat je door een paar onverlaten niet uit het veld slaan. Als je daar niet mee om kunt gaan dan kun je beter een ander forum zoeken.Veel FOK! plezier
Tot die tijd lees ik gewoon mee en probeer ik de zinnige dingen eruit te filteren, maar het aantal onzinnige discussiebijdragen lijkt steeds groter te worden; vandaar, als ik een ander forum vind, dan ben ik hier verder weg wat politiek betreft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |