Ze accepteren alleen paspoorten zeggen ze. In de algemene voorwaarden kan ik er niks over terug vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zeggen de Algemene Voorwaarden hierover?
En wat is de reden dat ze die ID-kaart niet accepteren?
Alleen bij buitenlanders waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:53 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ze accepteren alleen paspoorten zeggen ze. In de algemene voorwaarden kan ik er niks over terug vinden.
Zet het dan in de voorwaardenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alleen bij buitenlanders waarschijnlijk.
Misschien heb ik het wel beter voor elkaar weten jullie veelquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Telefoonrekeningen betalen, trouwen. Die spanjaard heeft het goed voor elkaar.
Die telecombobo's kunnen je om van alles weigeren, mijn zus werd geweigerd omdat ze "in de verkeerde buurt" woonde. Er schenen nogal veel wanbetalers in de buurt te wonen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lijkt me niet dat de gsm aanbieder mag weigeren. Je bent immers niet verplicht om een paspoort te hebben in Nederland.
Verder wat spijkerbroek zegt.
KPN en Vodafone doen net zo moeilijk hoor. Er wordt te veel gefraudeerd met buitenlandse ID-kaarten, dus ze zijn er jaaaaren geleden al heel strak bovenop gaan zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ga naar een andere provider.
Ze doen niet allemaal zo moeilijk.
Die voorwaarden worden bewust veel algemener gehouden. Het gebeurt nl wel eens dat een provider moet besluiten om acceptatiecriteria aan te scherpen of juist te versoepelen.quote:
Vraag het ze.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
En wat is dan kredietwaardig voor hun? Ik heb nergens geen rare schulden, wel een hypotheek maar een vaste baan.
Wat je hier zegt geevee, dat slaat niet echt op heel veel..quote:Ik zou ze er simpelweg op wijzen dat er ook nog andere providers in Nederland zijn,dus wil men niet dan heeft een andere telecomprovider er een klant bij (en ik zou mijn vrienden en kennissen even op de hoogte stellen hoe je behandeld bent misschien kiezen die ook voor een andere provider)
Je kan wel Spaans paspoort kiezen en dan een nr. intypen, maar niet Spaanse ID-kaart, dus je kan dan sowieso geen nummer intypenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:51 schreef CyclingGirl het volgende:
En een Spaans paspoort nummer zou dan wel kunnen? Raar systeem. Afijn Ik heb nu onder mijn naam nog een abonnementsaanvraag gedaan dus laten we nu afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |