Dat is juist de typische huisspinquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef AbortusKonijn het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet uit als de gemiddelde huisspin.
Ik neem aan dat ze bij de meeste dierenwinkels/drogisterijen wel een middeltje tegen insecten of spinnen hebben?
Is wel een standaard huisspin hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisspinquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef AbortusKonijn het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet uit als de gemiddelde huisspin.
Ik neem aan dat ze bij de meeste dierenwinkels/drogisterijen wel een middeltje tegen insecten of spinnen hebben?
Heh bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:57 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat is juist de typische huisspin.
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=huisspin&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Heb je oud hout oid. in de tuin liggen? Wij hadden openhaardhout onder het balkon, dat was een ideale plaats voor zulke spinnen.
Net buiten de ring van eindhoven, dus neequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik weet niet precies hoe en wat maar ze kunnen nog veel groter worden. Dit zijn overigens gewoontedieren, wij hadden er een die een paar weken lang elke dag stipt om 23.30 vanachter mijn kledingkast onder mijn bed door kroop om vandaar uit via de muur naar een kier in het plafond naar zolder te gaan.
Spinnen hebben volgens mij niet zoveel te maken met viezigheid. Ze houden van donkere plekjes en komen af op een hoeveelheid insecten enzo. Woon je buitenaf?
Niettus, want ik heb ook een keer een muisje gevonden en die vond ik hardstikke liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ook vond het altijd vieze beesten. Maar ik ben mij er van bewust geworden dat samenleven met de natuur eigenlijk best acceptabel is. Ik ben geen watje, ik ben dus niet bang voor spinnen. Ze zijn niet vies, maar fascinerend.
Ts is in mijn ogen een goed voorbeeld van iemand die te ver weg van de natuur staat. Eigenlijk best zwak.
Mijn huisspinnen helpen zelfs met boodschappen uitladen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
Spinnen in huis zijn zeer handig en nuttig.
Absoluut. Hoe meer beton, hoe minder ongedierte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Net buiten de ring van eindhoven, dus neeWel hebben we een dichtgegroeide voortuin...misschien dat ze daar op af komen?
[..]
Tijd voor een betonnen muur om mn kamer heen dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Absoluut. Hoe meer beton, hoe minder ongedierte.
Je tuin asfalteren wil ook wel helpen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tijd voor een betonnen muur om mn kamer heen dus
Pfff ben een student..heb ik geen geld voor/zin inquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Je tuin asfalteren wil ook wel helpen.
Spinnen overleven bosbranden, dus een fikkie in jouw tuin zal ook wel gaan. (bron: Discovery Channelquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Pfff ben een student..heb ik geen geld voor/zin inWat ik wel wil proberen is de planten platbranden in mn tuin zodat er niks leefbaars meer is?
Gaat niet over de spinnen verbranden, maar meer de planten verbranden zodat ze weggejaagd worden door overmatige rook en gebrek aan floraquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Spinnen overleven bosbranden, dus een fikkie in jouw tuin zal ook wel gaan. (bron: Discovery Channel)
Ok, dat lukt misschien wel, maar dan moet je wel blijven wieden. Onkruid groeit zeer snel terug.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Gaat niet over de spinnen verbranden, maar meer de planten verbranden zodat ze weggejaagd worden door overmatige rook en gebrek aan flora
Zodra het platgebrand is gewoon een laagje cement eroverheen =Dquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ok, dat lukt misschien wel, maar dan moet je wel blijven wieden. Onkruid groeit zeer snel terug.
Een kat (imho het enige aanvaardbare middel tegen spinnen)quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zodra het platgebrand is gewoon een laagje cement eroverheen =D
Maar ze kunnen ook natuurlijk allemaal naar binnen vluchtenIk moet echt iets hebben zodat ze mn kamer niet in komen
Ga in een zuurstoftent wonen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zodra het platgebrand is gewoon een laagje cement eroverheen =D
Maar ze kunnen ook natuurlijk allemaal naar binnen vluchtenIk moet echt iets hebben zodat ze mn kamer niet in komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |