Door Dominee H.H. Oraal
Van de Emmer Compascuum Jehova kerk 'God's zaad brengt vreugde.'
Keer op keer weer verbaas ik mij over de bus, maar nu eindelijk lijk ik een verklaring te hebben voor wat er gaande is in de bus:
De bus is een bedevaart, waarbij mensen hun zonden vergeven kunnen krijgen door middel van zelfkastijding. (Onder het mom van: Kruisig mij, oh Heer.) Hoe onderleg ik deze theorie? Simpel, neem nou bijvoorbeeld zo'n gele kaart. Iemand doet toch God verhoed iets verkeerd en zij worden gezamelijk gestraft om allen de zonden van 1 personage op zich te nemen. Dan moet bijvoorbeeld als lijfstraf, dus als kastijding, de was met de hand in een emmertje van 1 bij 1 gedaan worden daarbij toegekeken door heel Nederland.
Een ander voorbeeld is Bart. Blijkbaar heeft ook hij eens in zijn leven een keer een zonde begaan (zoals vreemdgaan) en wordt hierbij gestraft door Assmieralda, die zelfs om de smaak erin te houden een blauw truitje aan heeft getrokken zo van: 'Bart, blijf het proberen, maar weet dat je een blauwtje loopt.' Keer op keer probeerd hij weer haar begeerlijke vlees tot zich te nemen om steeds maar weer 0 op rekest te krijgen en zelfs de hulp van een afwasborstel mocht niet baten. Hij kon haar met het Hema-borsteltje nog zo in het gezicht slaan, ze wilde niet. Tranen met tuiten huilde hij toen zij naar de biechtstoel was geweest om hun lijflijke S.M. zonden op te biechten. Vervolgens zat Bart nogal erg in de rats, want ook hij wist dat het alziend oog van Nederland dus op de hoogte was, en wat voor lijfstraf staat hij hem nu te wachten? Misschien moet hij een kruis op de nek nemen en moet hij een voettocht (zonder Nike Airs) naar Appelscha maken terwijl Nederland hem bekogeld met denneappels. Who knows?
Dan tot slot Seki, tranen met tuiten heb ik gehuild toen hij eerlijk op biechtte bij zijn eerste en laatste keer sex met een duanebeambte er achter kwam dat er na té ruwe wurgsex geen leven meer in het meisje aanwezig was. Psychopaat als hij was probeerde hij het levenloze meisje nog tot rede te praten, waarschijnlijk 40 dagen en 40 nachten lang, maar het mocht niet baten. Zou zijn biecht hem een bloedrode kaart op leveren en is hij vervolgens gedwongen de voeten van een stomende Aziz te wassen?
Nee, ik ben erachter, het gaat hier om lijfstraffen. Een ware bedevaart van gekken en dwazen die vast en zeker op het gelovige plaatsje Staphorst uit loopt en herhalingen van dit programma komen 100% zeker op de EO onder begeleiding van een Jehova-Dominee die hier text en uitleg bij zal geven.
Verder is daar nog het werk…. Want zoals een iechelijk weet is ledigheid des duivels oorkussen, dus er moet gewerkt worden. Maar ben ik dan de enige die inziet dat er pure misbruik van deze arme zieltjes wordt gemaakt? Ik bedoel, spaken leggen, meeuwestront opruimen en zware bielzen stapelen?
Het volk in de zondige Big Brother had het makkelijker en de Bart aldaar kon tenminste zijn spruitje er nog in prakken.
Tot zover God's zegen en onthoudt! God's zaad brengt vreugde,
Dominee H.H. Oraal aka Meerhoerman.
------------------
http://bigmother.tsx.org
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 28 Februari 2000).]
quote:
op 02-28-2000 om 04:41 PM schreef buzzer het volgende:
Ze zoeken nog goede programmamakers bij de VPRO.... Ga eens solliciteren
Top !
Cool! We kunnen het allicht ff proberen ja
Thnx!
Grtz,
Meerhoerman & Puckzzz.
quote:
op 02-28-2000 om 05:52 PM schreef Dark het volgende:
LOL, HEEEEL VEEEEL LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Thnx!
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 02-29-2000 om 10:44 AM schreef Wonderbra het volgende:
The Mirrorman rules !!! Ik heb het in een ander topic ook aleven gezegd : ik vind je analyses toppie (om maar even met de woorden van ons Jopje te spreken !) en vind het leuk dat dit forum nu eens eindelijk de goede kant uit gaat. Ga zo door Mirrorman.( vind je trouwens helemaal geen Meehoerman, je hebt juist een sterke eigen mening, maar waarschijnlijk bedoelde je daar ook niets mee.) Anyway, ga zo door, zoals je ziet wordt het door menigeen gewaardeert !!!
LAAT HET ME UITLEGGEN!!!!
Meerhoerman is mn nickname in The Feigling Crew, waar we allemaal gehoereerde versies van onze nickname hebben....
Grtz,
MiRR0RMaN aka Meerhoerman dus....
quote:
op 02-29-2000 om 06:33 PM schreef Ericsson het volgende:
Gij die zich Meerhoerman noemt, beseft gij de ketterij achter uw lichtzinnig gedrag niet.
Vreest u niet met grote vreze het vagevuur en de toorn Godsch?? Weet ge niet hoe het afliep met den hoeren van Babylon....!!
INTEGENDEEL!!!!
Ik ben mij zeer bewust van wat ik zeg, ik geloof (geloof het of niet heel erg in God.... alleen niet in zijn grondpersoneel!
Grtz,
Meerhoerman....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |