Maarja, dan ontlopen ze wel een geyle paulquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:53 schreef Paul het volgende:
Mensen die hun kinderen op fok zetten, misschien willen ze dat niet eens joh.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maarja, dan ontlopen ze wel een geyle paul
Pics van de dochtertjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef 3keernix het volgende:
Waarom zijn de meeste fotoboeken die ik zie toegeeigend aan huisvrouwen en hebben ze alleen maar foto's van hoe leuk hun kinderen zijn? ( had een voorbeeld maar ben url kwijt)
FOK was voor jongere en intellectueel hoger opgeleiden. Ik zie huisvrouwen daar niet echt tussen passen. Horen die niet te gaan werken?
Klacht: TS bekijkt veelbelovende fotoboeken maar eenmaal aangeklikt blijkt het om huisvrouwen te gaan
Hoe lang nog?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb een alvast een fotoboek, zodat ik er al een heb wanneer ik huisvrouw wordt.
Ja, en toen kreeg ze kinderen en ging minder werken.... en zo is het gekomenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef 3keernix het volgende:
FOK was voor jongere en intellectueel hoger opgeleiden.
Dat dus, Yvonne was nota bene al 28 toen FOK! begonquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef UncleErnie het volgende:
Overigens zijn dat echt de grootste n00bs, de mensen die denken dat FOK! een jongerenforum is, of ooit was
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef 3keernix het volgende:
Waarom zijn de meeste fotoboeken die ik zie toegeeigend aan huisvrouwen en hebben ze alleen maar foto's van hoe leuk hun kinderen zijn? ( had een voorbeeld maar ben url kwijt)
FOK was voor jongere en intellectueel hoger opgeleiden. Ik zie huisvrouwen daar niet echt tussen passen. Horen die niet te gaan werken?
Klacht: TS bekijkt veelbelovende fotoboeken maar eenmaal aangeklikt blijkt het om huisvrouwen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |