Dat bedoel ik dus met verlaafd, mooie dual screen setup hier met op het ene scherm Fok! en andere Brazzersquote:
na 5 keer rukken produceer je toch echt geen voorvocht meer hoor, en dan gaat het schuren, en dan krijg je door die intense wrijvingshittte ook nog eens zwarte, aangekoekte fapquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef 49R het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen verminkte penis hebt
Zwartquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
na 5 keer rukken produceer je toch echt geen voorvocht meer hoor, en dan gaat het schuren, en dan krijg je door die intense wrijvingshittte ook nog eens zwarte, aangekoekte fap
Door de wrijving jaquote:
Ind, zou beetje zonde zijn als je alles opfapt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Cybey het volgende:
Je moet wel oppassen. Een man kan maar twee liter sperma in z'n leven produceren.
Zwart?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
na 5 keer rukken produceer je toch echt geen voorvocht meer hoor, en dan gaat het schuren, en dan krijg je door die intense wrijvingshittte ook nog eens zwarte, aangekoekte fap
Kagney linn karter, Aletta Ocean, Michelle B, Jenaveve Jolie en nog een stel zijn de ekte bazen, die 2 zijn allang achterhaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Wilders-Jan het volgende:
audrey bitoni en eva angelina zijn bazen
Die mythe had ik op m'n 14e al ontkrachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Cybey het volgende:
Je moet wel oppassen. Een man kan maar twee liter sperma in z'n leven produceren.
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mythe had ik op m'n 14e al ontkracht
levende amateur, levende knaagdieren is het mottoquote:
Hier moest ik even door glimlachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mythe had ik op m'n 14e al ontkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |