volgende keer moeten er dus ook tomtommetjes voor de fietsers beschikbaar zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik en Teun zijn eerst dwars door Nuenen gefietst, de verkeerde kant op. Toen we eenmaal de weg gevonden hadden was het wel weer een recht lijn, maar het heeft even geduurd.
ik moest wel met de auto om die 3 flessen wit 3 flessen rood 1 fles port en 1 fles baileys mee te nenenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Was je met de ootoo?
O ja wacht, jij hebt natuurlijk gelogeerd.
Je mocht de ravages opruimen!
Je krijgt er gore tanden vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
Van het weekend nog gedronken
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij mequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
Van het weekend nog gedronken
Neequote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, een oud-leraar van mij staat op de schaamnaamlijst van 3fm.
Toevallig zaterdag nog tijdens het diner over gehad:
Walter Cornelus Pot (W.C. Pot)
Prima smoes om binnenkort weer bij TMM op de coffee te gaanquote:
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumerenquote:
O. Bah.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij me
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij me
Dat was een gegeven paard, dus mij hoor je er niet over klagenquote:
Uit de navel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumeren
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumeren
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Baltar het volgende:
* ziet Vlarp z'n gebit 's avonds in een glas baileys zetten*
ik zal geen namen moemen in dit topic, want het moest dramaloos blijvenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit de navel?
Bij wie dan ingodesnaam?
Nee vanuit de navel.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?
zie de reaktie van Ang3l die wel op de hoogte is van de Baileys etiquettequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |