Waarom doet het je verdriet? Je hebt toch niks met die jongen? En is het niet raar dat je zo gek op iemand kunt zijn die nog maar 18 is... Je blijft me verbazen, dat geef ik toequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik verdriet als ik voor mijn ogen het bewijs zie ontstaan dat waar ik zo naar verlang niet voor mij bestemd was, maar dat veranderd niets aan het feit dat Joost een lieve jongen is, en Teun en dat ik ze elkaar gun en dat ik verwacht dat ze heel lief kunnen zijn voor elkaar.
Ook al doet het me verdriet
Knuffelt Erikquote:
Hihi. Stukken beter. Wat ben je vriendelijk tegen mequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Knuffelt Erik![]()
Voel je het? Gaat het al wat beter?
Of wou je nog een kopje thee erbij?
Niet te enthousiast worden hoor! Morgen ben ik weer de afstandelijke, scherpe sarcastquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi. Stukken beter. Wat ben je vriendelijk tegen me.
Doe je oma dan maar de hartelijke groeten, met haar valt te pratenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil moet er zijn he, en zoals mijn oma altijd zei: "Een veranderlijk mens wordt niet snel gek!"
Woar bist du gewest?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hola...![]()
Het is toch een stuk later geworden dan de bedoeling was
terras bezocht om ff met 3 collega'squote:
ik ben stik jalours, het schiet er bij mij de laatste paar nachten al veel te veel bij inquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:48 schreef Vlarp het volgende:
10,5 uur slaap
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke nacht
maar vertel jij eens, ben jij wel in een rechte lijn naar huis gefiets vanuit Nuenen, omdat jij nogal wat later gepost hebt toen TMM en ik al lang en breed in dromenland lagenquote:
Het is dat ik vandaag vrij ben, anders had het me ook niet gelukt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben stik jalours, het schiet er bij mij de laatste paar nachten al veel te veel bij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |