het past hier niet in het HOMO topic maar het moet welquote:
oei, verschrikkelijk, dat zit echt nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
Pasgewassen spijkerbroeken*buik inhou*
die was niet berekend op 7 uur tafelen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
Pasgewassen spijkerbroeken*buik inhou*
Een dag is genoeg om iedereen te laten executeren. Behalve mijn lievelingetjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zou hooguit 1 dag wreed en medogeloos voor ons kunnen zijn
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
oei, verschrikkelijk, dat zit echt niet
Wat nou als je de laatste post doet he he he!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Oeh jongens! Mijn laatste pagina!
Snel, maak er een eind aan!
Fuck. Nou dan uuuh.... dan wordt het heel lang wachten op een nieuw topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat nou als je de laatste post doet he he he!?
Ik doe gewoon wat jij doet. Zoals altijd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben je niet zo modegevoelig he.
Whehe ik ben een soort voodoopopje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat jij doet. Zoals altijd.
Mevrouw Pot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Maar Steeeve. Heb je WC Pot en zijn vrouw dan ook gehad?
En zijn die er nog steeds?
Ik vond ze beide wel leuk
*pakt naald*quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe ik ben een soort voodoopopje.
Ja ik vond 'r erg leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Mevrouw Pot.Zo'n tof mens. Hilarische mondelingen mee gehad.
Owquote:Geen idee of ze erg nog zijn, voor mij is het ook alweer 6 jaar geleden.
Gaan met die banaan.quote:
Dat is een soort automutilatie hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |