quote:I shall die here. Every inch of me shall perish. Every inch, but one. An Inch, it is small and it is fragile, but it is the only thing the world worth having. We must never lose it or give it away. We must never let them take it from us.
I hope that whoever you are, you escape this place. I hope that the world turns and that things get better. But what I hope most of all is that you understand what I mean when I tell you that even though I do not know you, and even though I may never meet you, laugh with you, cry with you, or kiss you. I love you. With all my heart, I love you.
Heb al even rondgekeken, wil dan wel de boxset hebben, is niet zo duurquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de pilot wel gezien!
Atlantis is veel vlotter qua verhaal, geen irritant geneuzel over nep goden. Maar wel veel actie, goede personages en een leuk plot
Universe is op heel veel plekken te vinden, niet alleen torrents
Je PM is volquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruik
wellicht moeten we dan maar een special reporter daar naar toe sturen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe hem maar de groeten van mij, en zeg maar dat als ik half kan ik weer heel in Antwerpen wil zijn bij de volgende presentatie
Heb je vrij of zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even voor de TV hangen.. series kijken![]()
Koningin? We kunnen ook voor een dictator gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koningin
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben geen homewrecker
ik lijk in niets op Mickey Hoogendijk
Duits!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, een oud-leraar van mij staat op de schaamnaamlijst van 3fm.
Toevallig zaterdag nog tijdens het diner over gehad:
Walter Cornelus Pot (W.C. Pot)
Jij voelt je geroepen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koningin? We kunnen ook voor een dictator gaan.
[ afbeelding ]
Ja daar ging het bij het diner ook nog heel even over, dat jullie uit hetzelfde dorp (oid) kwamen.quote:
Ik ben genoemd? Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja daar ging het bij het diner ook nog heel even over, dat jullie uit hetzelfde dorp (oid) kwamen.
waarom komt er niemand met een grap over het veranderen van de monarchie naar een republiek voor DaPresidentquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig ben je niet zo modegevoelig he.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Steve het volgende:
Stoppen met FOK! is wel een trend aan het worden zeg.
Dicktatorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel verschil is er dan toch niet met mij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helena of zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Duits!
Samen met zijn vrouw ook nog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |