Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met waterquote:
Thinnerquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met water
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ThinnerHebben we ook gebruikt bij het verven idd, daar val je bijna van flauw, zelfs al lucht je je kamers goed
Kerosine.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenBenzine is al helemaal
![]()
Pas maar opquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenBenzine is al helemaal
![]()
Au. Ken wel iemand die bijna z'n hele leven autospuiter is, en die is zo doof als wat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar opIk las dat als je 20 jaar met aceton werkt (oftewel 20 jaar in het lab staat) er 2 jaar van je leven af gaat
Ik heb al 3 van de 20 gehad
ah ok !quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daar zit ook vaak NaOH in; zelfde effect
je lult , gast dat zou perfect zijn voor het gebladerde stuk op mn auto dak en dan even opnieuw spuiten !quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met water
Probeer het op de auto van de buren zou ik zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je lult , gast dat zou perfect zijn voor het gebladerde stuk op mn auto dak en dan even opnieuw spuiten !
veiliger op mijn 206 dan hun bentleyquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Probeer het op de auto van de buren zou ik zeggen
bier kek !quote:
Bwehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veiliger op mijn 206 dan hun bentley
Nee. Zout!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bwehehe
En ik ga zo brood roosteren, dan boter erop, lekker laten smelten, en dan suiker in de gesmolten boter laten oplossen
gatverdamme !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |