quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Morgen ff kijken dan.
*visualiseert gruwelijke verbrandingen bij tegenstanders*
En als je ze combineert in de juiste verhouding gebeurt er... helemaal niets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Neem dan loog, dat is opzich minder pijnlijk, maar lost wel lekker je huid enzo op, ook vrij nasty
ja, ik moet mn dagelijkse dosis hersenkanker ergens halenquote:
dat is dat spul wat ze in fight club ook gebruiken toch ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Neem dan loog, dat is opzich minder pijnlijk, maar lost wel lekker je huid enzo op, ook vrij nasty
> KLBquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, ik moet mn dagelijkse dosis hersenkanker ergens halen
Qua pH niet nee, er gebeurt wel watquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En als je ze combineert in de juiste verhouding gebeurt er... helemaal niets.
Die heb ik jaren geleden een keer gezien, maar was dat niet iets van poeder?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is dat spul wat ze in fight club ook gebruiken toch ?
Ja. Ik dus ook. Alleen dan sinds Maart al.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:00 schreef Hyman het volgende:
Bij mij kost het 1660 en ik les sinds mei, en ik hoop rond de jaarwisseling klaar te zijn
ik les 1 keer per week
Serieus. Niet doen.quote:
Wij hadden bij aardrijkskunde ook zoutzuur om aan te tonen wat voor steen je in je hand had. Kiept een klasgenote 3 flesjes leeg over zo'n steen, bleef weinig van overquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua pH niet nee, er gebeurt wel wat
En dr hand deed het nadien nog wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij hadden bij aardrijkskunde ook zoutzuur om aan te tonen wat voor steen je in je hand had. Kiept een klasgenote 3 flesjes leeg over zo'n steen, bleef weinig van over
En ze gooide ook een soort van plastic schilfers weg, bleek dat ook een steen te zijn
Mja, die zooi was enorm verdundquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dr hand deed het nadien nog wel?
Ah checkquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, die zooi was enorm verdundOplosmiddel over je hand doet wel goed pijn na een tijdje
Gootsteenontstopper right?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet het al Jimbo, het zal iets van NaOH zijn geweestAls je dat op je huid legt en er vervolgens water overheen spuit (bij voorkeur verstuiven, dus bijvoorbeeld met een plantenspuit) krijg je een enorm exotherme reactie, waarbij dus heel veel warmte op een klein oppervlakte vrij komt
En dat brandt enorm
Wat wij op het werk gebruiken, daarmee haal je gewoon alle verf van een wand enzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah check
Gewoon koningswater gebruiken; daar lost zelfs goud in op
Klopt, daar zit ook vaak NaOH in; zelfde effectquote:
Wat is dat voor spul?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat wij op het werk gebruiken, daarmee haal je gewoon alle verf van een wand enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |