We wonen inmiddels al 6 jaar in een ander huis, ik dacht dat paarse glitternagellak wel aangaf hoe lang het geleden wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddJe kan er een beetje zoutzuur overheen gooien, maar dan moet je wel oppassen dat het marmer niet oplost
vanmiddag maar weer even een klein tukje doenquote:
Jij wel ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
vanmiddag maar weer even een klein tukje doen
Heb je geen vakantie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:00 schreef Jotcha het volgende:
Inderdaad. En ik ben eerste 4 uur vrij.
Ik moet nu naar school voor een bonuspunttoets waarvoor ik toch niet geleerd heb, en daarna heb ik pas weer om 13.15 collegequote:Op maandag 19 oktober 2009 07:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroooeeehhooeegg
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:06 schreef Jotcha het volgende:
Hebben jullie ook af en toe zin om jezelf ziek te melden, alleen maar om de hele dag te slapen?
Waarom ga je dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet nu naar school voor een bonuspunttoets waarvoor ik toch niet geleerd heb, en daarna heb ik pas weer om 13.15 college
Ik heb vakantie. En heb gewoon geen vrije tijd meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou m'n vakantie best wel nu willen beginnen
Perfect toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik begin de vakantie met karten en eindig met karten
De eerstvolgende keer dat ik ga na vrijdag is waarschijnlijk als ik mn rijbewijs hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En als het effe meezit ga ik 3 weken later weer
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik ga na vrijdag is waarschijnlijk als ik mn rijbewijs heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |