dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
Btw.. er is niets mis met jullie muzieksmaak
Dat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Zullen vast van die top40-fans zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Breek me de bek niet openquote:
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.quote:
I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Behalve soms wat Metallica... en de nieuwe Pearl Jamquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Verschilt per persoon toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Op wat voor soort/type man vallen de vrouwen nu eigenlijk?
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.quote:
Whehe, hoe herkenbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
Daar hebben Dean en ik toch niets aan. Aan zo'n antwoord.quote:
Ik val meestal op de aparte... maar heb nog geen meid gezien die niet in zwijmel valt bij het zien van Brad Pitt of Jack Sparrow. Of Legolas.quote:
Dat deed wel pijn in mijn hart om dat te horen.quote:
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?
Nee Jan Smit, dodo
Alsof je het niet aan me kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |