BOKS OUWE MET DE DEURKLINK!!!!!!!!!!!!11111111111111111quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Doe automatisch eerst je knokkel tegen de deurklink aan.
Wrijf even met je handen over de verwarming.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Goofisch het volgende:
Potverdikkie lieve mensen.
Iedere fucking keer als ik deur open en de handgreep vastpak krijg ik een schrok!
Niet dat het pijn doet ofzo, maar ik schrik me helemaal lijp.![]()
Klacht: statisch geladen zijn.
Edison en Tesla ook. Miljaar!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Biogarde het volgende:
M'n opa is gestorven aan statische elektriciteit.
Zijn die ook van een wachttoren gevallen?quote:
quote:
tijdens het afwassenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn die ook van een wachttoren gevallen?
Ja al gedaan maar heeft niet geholpenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Wrijf even met je handen over de verwarming.
Je draagt iets met rubber zolen. Deze schuren over tapijt/deurmat/de Bob Ross van je chick en je bent geladen. Deze energie zoekt de makkelijkste weg naar buiten, en dit is dan vaak via je handen, omdat je deze het vaakst uitsteekt. En dan *pats* je lichaam heeft zich ontladen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wtf hey. zo erg is het niet
maar hoe dat nou komt?
hoe wordt je statisch?
Dat is een straf van God. Heb je misschien iets gemeens gezegd tegen een medeuser?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wtf hey. zo erg is het niet
maar hoe dat nou komt?
hoe wordt je statisch?
Ik heb mijn schoenen aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je draagt iets met rubber zolen. Deze schuren over tapijt/deurmat/de Bob Ross van je chick en je bent geladen. Deze energie zoekt de makkelijkste weg naar buiten, en dit is dan vaak via je handen, omdat je deze het vaakst uitsteekt. En dan *pats* je lichaam heeft zich ontladen.
We betalen bij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Vertel meer Bio, we hangen aan je lippen.
Hier, heb je 20 euro om je te laten ontladenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Goofisch het volgende:
Potverdikkie lieve mensen.
Iedere fucking keer als ik deur open en de handgreep vastpak krijg ik een schrok!
Niet dat het pijn doet ofzo, maar ik schrik me helemaal lijp.![]()
Klacht: statisch geladen zijn.
Juist niet joh. De rubberen zolen zorgen ervoor dat je lichaam zich niet via je voeten (de gebruikelijke weg) kan ontaarden. Daarom bouw je statische shizzle op in je lichaam (kleding die tegen elkaar/andere dingen schuurt) en ontlaadt het zich als je iets aanraakt. Dus wanneer je huid in contact komt met een geleidende stof. Als rubber zou geleiden zou je überhaupt geen schokken krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je draagt iets met rubber zolen. Deze schuren over tapijt/deurmat/de Bob Ross van je chick en je bent geladen. Deze energie zoekt de makkelijkste weg naar buiten, en dit is dan vaak via je handen, omdat je deze het vaakst uitsteekt. En dan *pats* je lichaam heeft zich ontladen.
Ja, dat staat er ook. Maar het moet simpel blijven voor Goofie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Juist niet joh. De rubberen zolen zorgen ervoor dat je lichaam zich niet via je voeten (de gebruikelijke weg) kan ontaarden. Daarom bouw je statische shizzle op in je lichaam (kleding die tegen elkaar/andere dingen schuurt) en ontlaadt het zich als je iets aanraakt. Dus wanneer je huid in contact knomt met een geleidende stof. Als rubber zou geleiden zou je überhaupt geen schokken krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |